har i pakket tasken ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

M&R

LilleLene skriver:

nåårh okay

jamen det er bare lidt ligesom et foredrag

He he så tager jeg det lidt mere roligt:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ihh hvor unfair.. Har da vidst valgt den forkerte skole

haha ja det tror jeg da på

men de andre i min klasser får vidst læseferie 1-2 efter jeg er gået på barsel, så det er jo ikke meget jeg misser

Anmeld

11. april 2012

LilleLene

M&R skriver:

He he så tager jeg det lidt mere roligt:-):-)

hehe

Anmeld

11. april 2012

pemiro

LilleLene skriver:

haha ja det tror jeg da på

men de andre i min klasser får vidst læseferie 1-2 efter jeg er gået på barsel, så det er jo ikke meget jeg misser

Vi er færdig med pensum i alle fag i denne uge, så jeg ville jo heller ikke gå glip af andet end repetation... Men mit fravær er så lavt at jeg i realiteten bare kan blive væk det meste af tiden fra nu af haha.. Men det er også bare træls man ikke kan gøre det med go samvittighed.. Ku ellers være skønt

Anmeld

11. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Jeg har det SÅ meget ligesom dig, tror da bare jeg sender min moar eller søster hjem efter mine ting, hvis det skulle ske, og manden er helt rundt på gulvet

Vi skal jo trods alt oz føde på et sygehus så mon ik de har noget tøj man kan låne til at starte med De sørger jo trods alt for at beklæde en del hver eneste dag

nu har vi oz lige indrettet værelset til lillefisen så næste projekt kunne godt være at planlægge tasken Synes ihvertfald det er en super tråd at følge med i når man er førstegangsfødende og ik aner hvad i alverden der skal i den taske!

Anmeld

11. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Vi er færdig med pensum i alle fag i denne uge, så jeg ville jo heller ikke gå glip af andet end repetation... Men mit fravær er så lavt at jeg i realiteten bare kan blive væk det meste af tiden fra nu af haha.. Men det er også bare træls man ikke kan gøre det med go samvittighed.. Ku ellers være skønt

ej det er da super træls at i i teorien er færdige, og at du så ikke kunne blive væk "lovligt"

Anmeld

11. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Vi skal jo trods alt oz føde på et sygehus så mon ik de har noget tøj man kan låne til at starte med De sørger jo trods alt for at beklæde en del hver eneste dag

nu har vi oz lige indrettet værelset til lillefisen så næste projekt kunne godt være at planlægge tasken Synes ihvertfald det er en super tråd at følge med i når man er førstegangsfødende og ik aner hvad i alverden der skal i den taske!

Ej hvor godt kommer der billeder ?

Ja syntes også det er rart at se hvad andre tænker om det

Anmeld

11. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Ej hvor godt kommer der billeder ?

Ja syntes også det er rart at se hvad andre tænker om det

Vi mangler lige en rumdeler med kasser før værelset er perfekt, og så skal der nok komme masser af billeder

Anmeld

11. april 2012

eliasogmor

nej ikke endnu... men regner med at gøre det midt  i maj....

og tænker jeg pakker 2.......

den første (hvis alt går vel og vi skal hjem samme dag) skal indeholde.

autostol plus dyne/tæppe

2 sæt tøj til lillebror. plus hue/solhat

1 sæt til mig.

amme bh.

ammebrikker

ammeindlæg.

shampoo/balsam

kamera.

læbepomade-elestik

chokolade.

sodavand.

natbind.

ammepude

Taske 2 ( som manden kan hente hvis vi skal blive)

1 sæt tøj til mig

2 sæt til lillebror

min pude.. (meget vigtig)

Anmeld

11. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Vi mangler lige en rumdeler med kasser før værelset er perfekt, og så skal der nok komme masser af billeder

uuuh lækkert

Elsker at se værelse-billeder dete r også god inspiration

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.