har i pakket tasken ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

pemiro

LilleLene skriver:

jeg syntes bare der er sååååå lang tid til

Åh jeg har det stik modsat.. Synes tiden er gået alt for hurtigt og føler bare der ingen tid er tilbage.. Måske fordi en veninde lige har født 4 uger før tid...

Så lige nu føler jeg at alt bare skal være klar, og helst allerede igår hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

LilleLene

M&R skriver:

Hej:-) skal også føde i viborg og hvis du går ind på vibarn.dk så kan du se hvad du skal have med fik hjemmesiden af min jordmor:-)
har du været til "klar til fødsel" og "klar til barn" ?

Tilbage til tasken:-) den er ikke pakket endnu men der går ikke længe... venter egentlig bare på at den kommer hjem så jeg kan hente den i butikken:-) har temmelig mange smertefuelde plukveer så tør ikke vente for længe.... ved bare ikke helt hvad jeg vil have med til mig selv... og hvor meget... det er lidt svært syntes jeg:-)

Ja har været til begge, og kæresten syntes heller ikke han kunne huske at de sagde det der men det er jo rart at vide

Forstår godt når du har sådan nogle problemer, at du ikke vil vente meget længere

Anmeld

9. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Åh jeg har det stik modsat.. Synes tiden er gået alt for hurtigt og føler bare der ingen tid er tilbage.. Måske fordi en veninde lige har født 4 uger før tid...

Så lige nu føler jeg at alt bare skal være klar, og helst allerede igår hehe

Jeg har bare SÅ mange ting der lige kommer før baby, så syntes stadig der er så meget jeg skal igennem inden

Men regner med at når jeg går på barsel uge 36 så er tasken pakket

Anmeld

9. april 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Jeg har bare SÅ mange ting der lige kommer før baby, så syntes stadig der er så meget jeg skal igennem inden

Men regner med at når jeg går på barsel uge 36 så er tasken pakket

Åh kan du gå på barsel selvom du har eksamenerne til sommer?

Anmeld

9. april 2012

lio

LilleLene skriver:

ja det tænker jeg også, så meget joggintøj har jeg ikke, og bruger meget det i hverdagen også

hvrnår regner du med at pakke ca ?

Jeg regner med senest én måned før termin. Lige nu har jeg to måneder ca. (lidt mere) så jeg begynder nu at skrive en liste med de ting der skal med.

Anmeld

9. april 2012

M&R

LilleLene skriver:

Ja har været til begge, og kæresten syntes heller ikke han kunne huske at de sagde det der men det er jo rart at vide

Forstår godt når du har sådan nogle problemer, at du ikke vil vente meget længere

Okay er det noget ved? Har ikke været afsted endnu og vidste ikke helt om vi ville men min jordmor siger vi skal... tror bare jeg har forestilling om hvad det er og hvordan det foregår som ikke passer:-):-) satser på vi skal afsted i næste uge...

Anmeld

9. april 2012

Sille86

Hey hey.. Jeg har pakket både taske til mig selv (i tilfælde af en svær fødsel eller akut kejsersnit) er med i en særlig prøve ordning med et hold jordemødre på 2 stk damer, som følger mig og kommer os til a føde med en af dem.. (kendt jordemoder ordning) det vil sige om alt går vel så smutter vi hjem lige direkte fra fødegangen når han er kommet til verden.. (ligesom med min første)Pusletasken er også pakket med ting til villadsBleer 6-8 stk.Borter 2-3 stk.Strømper2 sæt tøj.1 varm trøje til hjemtransport.Hue og små varme sokker.Dyne og tæppe.Autostol.Suttebrikker i tilfælde af mine bryster denne gang os er så spændte at lille bassen ikk kan få fat -indadvendte brystvorter)En sut?Til mig selv.2 sæt behageligt tøj.Gode hotpants med plads til store bleer (blødningen efter fødsel)Strømper. HåndklædeAmme bher.Toilet taske alm sager plus store gode bind, amme indlæg..Kamera og Tlf m. Strøm. har nok glemt noget men men... Knuser

Anmeld

9. april 2012

Sille86

Ja undskyld min iPad driller så det står ikke så overskueligt øv....

Anmeld

9. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Åh kan du gå på barsel selvom du har eksamenerne til sommer?

jeps det kan jeg godt

Anmeld

9. april 2012

LilleLene

Laijona Äiti skriver:

Jeg regner med senest én måned før termin. Lige nu har jeg to måneder ca. (lidt mere) så jeg begynder nu at skrive en liste med de ting der skal med.

Tænker også at den er pakket når jeg er i uge 36

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.