har i pakket tasken ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

LilleLene

JonTri skriver:

Hmm jeg skal jo losses direkte hjem efter, så tror ikke det kun er på hotellet. Var faktisk på hotellet for at få en anti-d injektion forleden og der daffede alle rundt med eget dynebetræk og sikkert også dyne.

Tror altså også det gælder sygehuset... for dine bakterier inficerer jo dynen med det samme alligevel... 

Jamen da jeg var indlagt for nogle år siden fik jeg kun lov til at få min dyne (kom med dynen omkring mig) med op på sygehuset, fordi de første sygeplejersker ikke havde set at det ikke var sygehusets dyne

Der fik jeg at vide at man normalt ikke måtte have sin egen dyne og betræk med på sygehuset pga bakterier, allergi og smittefare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

JonTri

LilleLene skriver:

Jamen da jeg var indlagt for nogle år siden fik jeg kun lov til at få min dyne (kom med dynen omkring mig) med op på sygehuset, fordi de første sygeplejersker ikke havde set at det ikke var sygehusets dyne

Der fik jeg at vide at man normalt ikke måtte have sin egen dyne og betræk med på sygehuset pga bakterier, allergi og smittefare

tror det afhænger af afdelingen. Arbejder selv på psykiatrisk sygehus, og der skal patientens sygehusdyne følge patienten fra afdeling til afdeling... før fik de en ny når de blev overflyttet... det er sparetider... 

Men jeg ville nu høre jordemoderen ad...

Anmeld

9. april 2012

pemiro

Har kun lagt babytøjet i tasken

Men overveer kraftigt at gøre det i en af de kommende weekender, da jeg er bange for, at hvis jeg ikke gør det, så føder jeg før tid

Lidt overtroisk har man vel lov at være haha

Anmeld

9. april 2012

Chevro

Hej ;-)

Jeg har ikke pakket endnu, men overvejer snart at gå i gang! Også fordi jeg døjer en del med lige at overskue tingene, når jeg er under pres - så hvis jeg først er i fødsel med smerter, er jeg sikker på min hjerne slår fra så tør ikke vente, og lade kæresten døje med det hele!

Men køber lige pudsletasken i denne uge, og starter med at pakke til bettemanden - Og så skal jeg lige have købt nogle bedstemor trusser, da alt andet er ved at stramme til så er jeg også ved at kunne pakke til mig selv.

Terminen er sat til d. 8 :-)

Anmeld

9. april 2012

JonTri

LilleLene skriver:

Nå, de sagde bare ikke noget om det til fødselsforberedelse, og tænker at der burde man da lige infomere om det

Men godt du siger det men det er vel også kun på patienthotellet der er sådan så ikke ?
For man må jo ikke have sin egen dyne med på sygehuset pgs bakterier

Var lige inde og lure... på fødegangens hjemmeside står der at man skal medbringe 1 babydyne og 2 babydynebetræk...

Anmeld

9. april 2012

M&R

Hej:-) skal også føde i viborg og hvis du går ind på vibarn.dk så kan du se hvad du skal have med fik hjemmesiden af min jordmor:-)
har du været til "klar til fødsel" og "klar til barn" ?

Tilbage til tasken:-) den er ikke pakket endnu men der går ikke længe... venter egentlig bare på at den kommer hjem så jeg kan hente den i butikken:-) har temmelig mange smertefuelde plukveer så tør ikke vente for længe.... ved bare ikke helt hvad jeg vil have med til mig selv... og hvor meget... det er lidt svært syntes jeg:-)

Anmeld

9. april 2012

LilleLene

JonTri skriver:

tror det afhænger af afdelingen. Arbejder selv på psykiatrisk sygehus, og der skal patientens sygehusdyne følge patienten fra afdeling til afdeling... før fik de en ny når de blev overflyttet... det er sparetider... 

Men jeg ville nu høre jordemoderen ad...

ja det må jeg vidst hellere

Anmeld

9. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Har kun lagt babytøjet i tasken

Men overveer kraftigt at gøre det i en af de kommende weekender, da jeg er bange for, at hvis jeg ikke gør det, så føder jeg før tid

Lidt overtroisk har man vel lov at være haha

jeg syntes bare der er sååååå lang tid til

Anmeld

9. april 2012

LilleLene

Chevro skriver:

Hej ;-)

Jeg har ikke pakket endnu, men overvejer snart at gå i gang! Også fordi jeg døjer en del med lige at overskue tingene, når jeg er under pres - så hvis jeg først er i fødsel med smerter, er jeg sikker på min hjerne slår fra så tør ikke vente, og lade kæresten døje med det hele!

Men køber lige pudsletasken i denne uge, og starter med at pakke til bettemanden - Og så skal jeg lige have købt nogle bedstemor trusser, da alt andet er ved at stramme til så er jeg også ved at kunne pakke til mig selv.

Terminen er sat til d. 8 :-)

nej det forstår jeg godt du ikke vil lade ham stå med

Anmeld

9. april 2012

LilleLene

JonTri skriver:

Var lige inde og lure... på fødegangens hjemmeside står der at man skal medbringe 1 babydyne og 2 babydynebetræk...

eeeej super Er glad for at du siger det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.