Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Team Putte skriver: Jah Men det tog ik lang tid at få tingene på plads selvom jeg efter hans hoved først begyndte at lege med tankerne torsdag
Jah
Men det tog ik lang tid at få tingene på plads selvom jeg efter hans hoved først begyndte at lege med tankerne torsdag
vi finder hurtigt ud af hvordan det skal være
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: hehe føntørre man kan jo heller ikke være på sygehuset med vådt hår
hehe føntørre man kan jo heller ikke være på sygehuset med vådt hår
jeg ved ikke hvad jeg tænkte på.......
eliasogmor skriver: jeg ved ikke hvad jeg tænkte på.......
LilleLene skriver: ej det er da super træls at i i teorien er færdige, og at du så ikke kunne blive væk "lovligt"
ej det er da super træls at i i teorien er færdige, og at du så ikke kunne blive væk "lovligt"
Ja det synes jeg godt nok også :/ for man gider jo ikke pjække og dermed risikere ens su...
pemiro skriver: Ja det synes jeg godt nok også :/ for man gider jo ikke pjække og dermed risikere ens su...
nej nemlig :/
Nej pakker ikke før der er styr på alt andet. Som nogle af de andre skriver så mon ik der er noget tid til at få pakket det vigtigste Ellers må manden på shopping mens mor og barn hygger sig
Tager det ik så tungt - men ja har også hørt man skal tage dyne og betræk med - men tænker også det er meget rart at have sit eget med? Er I i bil så er det om at ligge noget af det ned i bilen
Bleer, dyne og betræk ska vi ha med og pers.pl. ting.iflg. JM. Så jahh ser det lidt sådan: heller det end at mangle men hva sku det ske så ska det nok gå
LotusCPH skriver: Nej pakker ikke før der er styr på alt andet. Som nogle af de andre skriver så mon ik der er noget tid til at få pakket det vigtigste Ellers må manden på shopping mens mor og barn hygger sig Tager det ik så tungt - men ja har også hørt man skal tage dyne og betræk med - men tænker også det er meget rart at have sit eget med? Er I i bil så er det om at ligge noget af det ned i bilen Bleer, dyne og betræk ska vi ha med og pers.pl. ting.iflg. JM. Så jahh ser det lidt sådan: heller det end at mangle men hva sku det ske så ska det nok gå
hehe ja du har ret Det er jo ikke fordi man skal til ingen-mands-land hvor at tingene ikke kan hentes, ellers købes
Har lige fået en fin mail fra riget - vi skal kun tage ting med til mig og tøj til den lille. Alt det andet har de Men tager nu alligevel dyne og betræk med til hjemturen Men der er nogle sygehuse der "sparer" på bleer og div. Bare ret synd syntes jeg Men hva
LotusCPH skriver: Har lige fået en fin mail fra riget - vi skal kun tage ting med til mig og tøj til den lille. Alt det andet har de Men tager nu alligevel dyne og betræk med til hjemturen Men der er nogle sygehuse der "sparer" på bleer og div. Bare ret synd syntes jeg Men hva
Dejligt at få styr på hvad man SKAL have med
nåårh jo tøjet havde de også
men pers. pleje ting som når du ska overnatte til en ferie og ja så tøj til den lille og dyne+betræk ville jeg vælge
Er man ved at være på plads på babyværelset?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128