har i pakket tasken ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Jah

Men det tog ik lang tid at få tingene på plads selvom jeg efter hans hoved først begyndte at lege med tankerne torsdag

vi finder hurtigt ud af hvordan det skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2012

eliasogmor

LilleLene skriver:

hehe føntørre

man kan jo heller ikke være på sygehuset med vådt hår

jeg ved ikke hvad jeg tænkte på.......

Anmeld

11. april 2012

LilleLene

eliasogmor skriver:

jeg ved ikke hvad jeg tænkte på.......

Anmeld

11. april 2012

pemiro

LilleLene skriver:

ej det er da super træls at i i teorien er færdige, og at du så ikke kunne blive væk "lovligt"

Ja det synes jeg godt nok også :/ for man gider jo ikke pjække og dermed risikere ens su... 

Anmeld

11. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ja det synes jeg godt nok også :/ for man gider jo ikke pjække og dermed risikere ens su... 

nej nemlig :/

Anmeld

17. april 2012

LotusCPH

Nej pakker ikke før der er styr på alt andet. Som nogle af de andre skriver så mon ik der er noget tid til at få pakket det vigtigste Ellers må manden på shopping mens mor og barn hygger sig  

Tager det ik så tungt - men ja har også hørt man skal tage dyne og betræk med - men tænker også det er meget rart at have sit eget med? Er I i bil så er det om at ligge noget af det ned i bilen

Bleer, dyne og betræk ska vi ha med og pers.pl. ting.iflg. JM. Så jahh ser det lidt sådan: heller det end at mangle men hva sku det ske så ska det nok gå

Anmeld

21. april 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Nej pakker ikke før der er styr på alt andet. Som nogle af de andre skriver så mon ik der er noget tid til at få pakket det vigtigste Ellers må manden på shopping mens mor og barn hygger sig  

Tager det ik så tungt - men ja har også hørt man skal tage dyne og betræk med - men tænker også det er meget rart at have sit eget med? Er I i bil så er det om at ligge noget af det ned i bilen

Bleer, dyne og betræk ska vi ha med og pers.pl. ting.iflg. JM. Så jahh ser det lidt sådan: heller det end at mangle men hva sku det ske så ska det nok gå

hehe ja du har ret

Det er jo ikke fordi man skal til ingen-mands-land hvor at tingene ikke kan hentes, ellers købes

Anmeld

25. april 2012

LotusCPH

Har lige fået en fin mail fra riget - vi skal kun tage ting med til mig og tøj til den lille. Alt det andet har de Men tager nu alligevel dyne og betræk med til hjemturen  

Men der er nogle sygehuse der "sparer" på bleer og div. Bare ret synd syntes jeg Men hva

Anmeld

26. april 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Har lige fået en fin mail fra riget - vi skal kun tage ting med til mig og tøj til den lille. Alt det andet har de Men tager nu alligevel dyne og betræk med til hjemturen  

Men der er nogle sygehuse der "sparer" på bleer og div. Bare ret synd syntes jeg Men hva

Dejligt at få styr på hvad man SKAL have med

Anmeld

27. april 2012

LotusCPH

nåårh jo tøjet havde de også

men pers. pleje ting som når du ska overnatte til en ferie og ja så tøj til den lille og dyne+betræk ville jeg vælge  

Er man ved at være på plads på babyværelset?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.