Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleLene skriver: ja det bliver sq også min største frygt et kolikbarn kan bare "ødelægge" meget Håber jeg ikke, for så vil jeg blive sat igang den 18. og skal altså til eksamen den 20. så det kan du jo godt se, at det ikke går
ja det bliver sq også min største frygt et kolikbarn kan bare "ødelægge" meget
Håber jeg ikke, for så vil jeg blive sat igang den 18. og skal altså til eksamen den 20. så det kan du jo godt se, at det ikke går
ja det passer ikke så godt sammen, desværre. så lad os heller håbe på at du føder før de vil sætte dig igang..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
catharina skriver: ja det passer ikke så godt sammen, desværre. så lad os heller håbe på at du føder før de vil sætte dig igang..
ja
ellers må jeg tage sygeeksamen
LilleLene skriver: ja ellers må jeg tage sygeeksamen
ja den er heldigvis opfundet, men det ville da stadig være trist at skulle det.
catharina skriver: ja den er heldigvis opfundet, men det ville da stadig være trist at skulle det.
Ja det kunne bare være skønt at sige den 27 juni at jeg var færdig
LilleLene skriver: Ja det kunne bare være skønt at sige den 27 juni at jeg var færdig
ja det er jo aldrig sjovt at skulle vente på en sygeeksamen.. men har dog også hørt en lille fugl synge om at med det "dejlige" vejr vi har nu kan sætte lidt fart i fødslerne pga varmen men ved ikke helt om jeg skal tro på det..
catharina skriver: ja det er jo aldrig sjovt at skulle vente på en sygeeksamen.. men har dog også hørt en lille fugl synge om at med det "dejlige" vejr vi har nu kan sætte lidt fart i fødslerne pga varmen men ved ikke helt om jeg skal tro på det..
lad os krydse fingre
Så fik jeg da ellers lige travlt med at pakke tasken, har haft et skidt/ondt igår fortsat her til morgen/formiddag og jm mener at det er fødslen der banker på døren, så tænker at tanken hellere må stå bare lidt klar.
Laijona Äiti skriver: Så fik jeg da ellers lige travlt med at pakke tasken, har haft et skidt/ondt igår fortsat her til morgen/formiddag og jm mener at det er fødslen der banker på døren, så tænker at tanken hellere må stå bare lidt klar.
uuuuuuh spændende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128