har i pakket tasken ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

LilleLene

M&R skriver:

Okay er det noget ved? Har ikke været afsted endnu og vidste ikke helt om vi ville men min jordmor siger vi skal... tror bare jeg har forestilling om hvad det er og hvordan det foregår som ikke passer:-):-) satser på vi skal afsted i næste uge...

hvem har du som jordemoder (hvis det er i viborg)

syntes faktisk at der var nogle super gode ting, fx med veer og sådan hvornår man skal kontakte sygehuset og sådan... Og min kæreste syntes også at det var brugeligt, for at han ligesom ved hvad han kan gøre i det hele

Men det er selvfølgelig klar til fødsel der er den mest relavante nu, men tog til begge to, og syntes det var fint nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

pemiro

LilleLene skriver:

jeps det kan jeg godt

Hvordan det? Det må du lige forklare, for så skal jeg da lige ha snakket med min skole osv igen.. Jeg kan først gå på barsel efter jeg har afsluttet alle eksamener  :/

Anmeld

10. april 2012

M&R

LilleLene skriver:

hvem har du som jordemoder (hvis det er i viborg)

syntes faktisk at der var nogle super gode ting, fx med veer og sådan hvornår man skal kontakte sygehuset og sådan... Og min kæreste syntes også at det var brugeligt, for at han ligesom ved hvad han kan gøre i det hele

Men det er selvfølgelig klar til fødsel der er den mest relavante nu, men tog til begge to, og syntes det var fint nok

Går i silkeborg men hun kommer fra viborg sygehus hun hedder jette whölk..

Okay så er det måske ikke så slemt... tænkte bare en hel sal med geavide til fødsels forberedelse... åhhh nej:-)
men det er nok fint nok at vi skal afsted:-)

Anmeld

10. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Jeg tænker på hvor mange af jer har pakket tasken til sygehuset

Jeg vil gerne vente lidt endnu, især fordi vi skal slytte om 12 dage, så vi lever lidt i flyttekasser nu

Men min kæreste er super bange for at jeg skal føde for tidligt og så ikke har fået den pakket

Så ja hvad gør i ?

Den er ik pakket her endnu, men der er oz over 2 mdr. til termin for oz

Tænker at den er pakket om en mdr-tid, men har ik så meget behageligt tøj til mig selv så der bliver nok bare lavet en liste som manden eller jeg selv pakker når veerne melder deres ankomst.  Medmindre jeg selvfølgelig køber lidt ekstra fordi jeg ik kan overskue tingene ik er pakket Det er der mulighed for sker

Igen så tænker jeg at man næppe er HELT fucked hvis fødslen starter meget for tidligt og man kommer afsted uden taske, men det er selvfølgelig rarest at have styr på lige præcis hvad man vil have med så ik andre bare skal hente et eller andet

Anmeld

10. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Hvordan det? Det må du lige forklare, for så skal jeg da lige ha snakket med min skole osv igen.. Jeg kan først gå på barsel efter jeg har afsluttet alle eksamener  :/

Det sagde min studievejleder at jeg godt kunne :/

Anmeld

10. april 2012

LilleLene

M&R skriver:

Går i silkeborg men hun kommer fra viborg sygehus hun hedder jette whölk..

Okay så er det måske ikke så slemt... tænkte bare en hel sal med geavide til fødsels forberedelse... åhhh nej:-)
men det er nok fint nok at vi skal afsted:-)

nåårh okay

jamen det er bare lidt ligesom et foredrag

Anmeld

10. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Den er ik pakket her endnu, men der er oz over 2 mdr. til termin for oz

Tænker at den er pakket om en mdr-tid, men har ik så meget behageligt tøj til mig selv så der bliver nok bare lavet en liste som manden eller jeg selv pakker når veerne melder deres ankomst.  Medmindre jeg selvfølgelig køber lidt ekstra fordi jeg ik kan overskue tingene ik er pakket Det er der mulighed for sker

Igen så tænker jeg at man næppe er HELT fucked hvis fødslen starter meget for tidligt og man kommer afsted uden taske, men det er selvfølgelig rarest at have styr på lige præcis hvad man vil have med så ik andre bare skal hente et eller andet

Jeg har det SÅ meget ligesom dig, tror da bare jeg sender min moar eller søster hjem efter mine ting, hvis det skulle ske, og manden er helt rundt på gulvet

Anmeld

10. april 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Det sagde min studievejleder at jeg godt kunne :/

Min sagde at jeg ikke kunne for så kunne jeg først tage eksamener næste sommer igen... Og det er man jo ikke ligefrem interesseret i... Så jeg må knokle til efter fødsel :/

Tilgengæld kunne jeg tage sygeeksamener hvis det går helt galt... Det er hvad jeg kan...

Sjovt der er så stor forskel alligevel

Anmeld

10. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Min sagde at jeg ikke kunne for så kunne jeg først tage eksamener næste sommer igen... Og det er man jo ikke ligefrem interesseret i... Så jeg må knokle til efter fødsel :/

Tilgengæld kunne jeg tage sygeeksamener hvis det går helt galt... Det er hvad jeg kan...

Sjovt der er så stor forskel alligevel

ej et er satme sært :O

Jeg fik at vide at jeg måtte gå på barsel, og stadig komme til timerne hvis jeg ville (som om )

Anmeld

10. april 2012

pemiro

LilleLene skriver:

ej et er satme sært :O

Jeg fik at vide at jeg måtte gå på barsel, og stadig komme til timerne hvis jeg ville (som om )

Ihh hvor unfair.. Har da vidst valgt den forkerte skole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.