Hvor meget tog i på under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

LenaJohansen

ved min første graviditet tog jeg 15-16 kg på, og i denne har jeg taget 7kg på og er uge 37

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Silas&Mille

Første graviditet: +10kg

Anden graviditet: +5kg

Begge gange spiste jeg som jeg lystede. Havde jeg lyst til et stykke chokolade (eller to eller tre ) så spiste jeg det.

Her ca 8½ uge efter anden fødsels har jeg smidt 14kg 

Jeg er overvægtig i forvejen, så min vægtøgning har været ok begge gange.

Anmeld

5. april 2012

Ditte-3

40 kg første gang. 6 kg anden gang, 12 kg 3 gang og denne gang har jeg taget ca 6 kg på ind til nu 

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

STN skriver:

Jeg tog 18 kg på - vejede 78 kg før graviditet, og endte på 96 kg Mangler nu ca. 4½ kg for at nå ned på min førgraviditet-vægt igen

Den eneste du ikke skal spise er sukker, fedt og for mange kulhydrater, dvs. slik, is, chokolade, kage, chips, pommes frites, fed sovs osv. er NO GO.. og skær ned på hvidt brød, pasta, ris osv

Uha min last er søde sager, men jeg prøver at begrænse det til weekenden, hvor det så kun er en dag eller to dage hvis vi skal noget. Og så spiser jeg frugt hver dag, og ofte får vi salat til aftensmaden. Synes ikke vi så tit får fed mad.. Kan ikke have det i maven.

Anmeld

5. april 2012

twinny

22 kg sagde min slutsvægt.... Kan ikk huske hvornår de kom.... Jeg tabte hurtigt det hele igen.

Anmeld

5. april 2012

LotteN

Første gang tog jeg 15 kg på og denne gang tog jeg 16 kg på..

Anmeld

5. april 2012

EKBJ

Bonde-liv skriver:

ca 20 kg hver gang. men pga jeg har ammet begge børn i længere tid tabte jeg dem lynhurtigt igen

Hvorfor er det at man taber sig fordi man ammer?

Anmeld

5. april 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Min bmi sagde også 31 da jeg blev gravid. og har så taget 7 kg på nu. Men håber da bestemt de ryger af når jeg har født. Jeg vil i hvert fald gøre hvad jeg kan for at de gør det.

Hvor langt henne er du?

Det hele tog en uge, såe...

Anmeld

5. april 2012

-Sigrid-

EKBJ skriver:

Hvorfor er det at man taber sig fordi man ammer?

Mælken er godt 50% fedt Er man normalvægtig skal man spise som man gjorde da man er gravid, men det er der ikke mange som gør fordi man har så travlt med bl. a amning, så man taber sig  - det var i hvert fald sådan herhjemme 

Anmeld

5. april 2012

EKBJ

-Sigrid- skriver:

Mælken er godt 50% fedt Er man normalvægtig skal man spise som man gjorde da man er gravid, men det er der ikke mange som gør fordi man har så travlt med bl. a amning, så man taber sig  - det var i hvert fald sådan herhjemme 

Jeg var undervægtig før jeg blev gravid :-) der vejede jeg 48kg.. og nu vejer jeg godt 65kg.. Og vil gerne amme :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.