Hvor meget tog i på under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

L&V

Jeg tog 9 kg på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Clisolka

Jeg tog 22 kg på i graviditeten og udviklede til slut graviditetsbetinget sukkersyge og måtte have insulin  Indtil videre har jeg tabt de første 13 kg, og kæmper videre, for jeg vil ned på min normalvægt igen før graviditeten 

Anmeld

4. april 2012

chael

1. Graviditet tog jeg 32 kg på.

2. Graviditet 0 kg.

3. Graviditet 14 kg og har tabt dem alle igen, og mere til

*Camilla

Anmeld

4. april 2012

Annette A

Første gang 11 kg og anden gang 18-20 kg.

Spiste som jeg havde lyst begge gange. Første gang røg det hele ved fødslen. Denne gang gar jeg sloges med 8-10 kg. Mangler at tabe ca. 2 kg her 7 mdr efter fødslen.

Anmeld

4. april 2012

twinboys

Anonym skriver:

Ja jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor meget i tog på under graviditeten, og hvad I gjorde for at holde vægten lidt nede.

Jeg har indtil videre taget 7 kg på. Og det lyder jo ikke er meget, men min vægt siger nu 100 kg, og det er jeg rigtig rigtig ked af. Jeg har 60 dage til termin og vil jo stadig vokse, men hvad kan jeg spise for at det ikke bliver alt for slemt?

Jeg ventede tvillinger og tog 12kg på... Jeg fødte drengene i uge 25+0 og 2 mdr. efter var de kilo væk igen...

Majbritt

Anmeld

4. april 2012

Dot D

3 kg første graviditet

6 kg anden graviditet

Anmeld

4. april 2012

Gaia

1. Graviditet ca. 25 kg. 

2. Graviditet indtil videre  8,5 kg. Er 38+0 idag. 

Anmeld

4. april 2012

Eliza

10-12 kg.. ÅD som det passede mig! og måske endda mere til.

dog ørlede jeg os i vildskab de første 5 mdr. 

har ikke været på vægten endnu (den har noget politi tilhold på mig tror jeg ) men det ser ud til det hele er væk og måske endda lidt extra

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Jeg tog et sted mellem 10 og 12 kg på, og spiste som jeg lystede. Kunne dog ikke tåle søde sager og cola, så blev jeg SÅ syg.

Men nu var jeg også buttet i forvejen, så skulle helst ikke tage mere på :0)

Jeg er nemlig også buttet i forvejen, så vil helst ikke tage alt for meget mere på..

Men synes det er svært, for er 32 uger henne, og føler mig konstant sulten.

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

Ja kan se det er meget forskelligt hvor meget man tager på. Håber dog jeg ikke tager ret meget mere på, men hun skal jo også have næring, men kan jo så glæde mig over, det forhåbentlig ryger af når jeg har født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.