Hvor meget tog i på under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

l.kjoeller

Jeg er 36+3 og vægten sir 13 kg . Har dog en del vand i kroppen så det skal man lig ha in mente. Jeg har bare holdt mig til at spise når jeg var sulten. Jeg var normal af vægt inden graviditet , hvilket skulle have noget at sige :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ja jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor meget i tog på under graviditeten, og hvad I gjorde for at holde vægten lidt nede.

Jeg har indtil videre taget 7 kg på. Og det lyder jo ikke er meget, men min vægt siger nu 100 kg, og det er jeg rigtig rigtig ked af. Jeg har 60 dage til termin og vil jo stadig vokse, men hvad kan jeg spise for at det ikke bliver alt for slemt?

Jeg havde taget 4 kg på omkring uge 30, men så skal jeg da også lige love for det gik stærkt

Endte med 15 kg.

14 dage efter havde jeg smidt 13, men havde det så rigtig skidt mentalt så spiste stort set ikke de 14 dage.....

Jeg lov bare være med at spise anderledes eller mere, dyrkede motion motions cykel hver morgen.

Men vandet kan man altså ikke styre, troede ikke jeg havde så meget, men det kan jeg se jeg havde bagefter

Anmeld

5. april 2012

MortilCilas

Jeg tog 30kg på, og gjorde ikke noget for at holde den nede. Gik til fitness, men mest for at styrke ryggen.
Jeg havdef tabt 23kg på Cilas' 2 måneders dag og de sidste 7kg var væk inden han var 6 måneder

I min næste graviditet har jeg ikke planer om at tage så meget på.

Anmeld

5. april 2012

Faith

Med tvillingerne tog jeg 12 kg på. Denne gang har jeg indtil videre taget 3 kg på og er i uge 29.

Anmeld

5. april 2012

LotusCPH

Altså vejede 66kg før og vejer p.t 82 kg - og er 19+2 idag  - så tag det roligt med den vægt - :0) 

Anmeld

5. april 2012

-Sigrid-

12 kg og var også overvægtig med en bmi på 31. Nu har jeg tabt dem alle + 3 og min datter er 2½ måned gammel. Jeg ammer 

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

LotusCPH skriver:

Altså vejede 66kg før og vejer p.t 82 kg - og er 19+2 idag  - så tag det roligt med den vægt - :0) 

Jeg tror også bare at jeg går for meget op i det. jeg har gennem hele graviditeten følt mig for tyk, og nu hvor vægten siger 100 kg, så får jeg det dårligt over at veje så meget. Men skal huske på at den lille vokser, og det kan jo også ses på maven.

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

12 kg og var også overvægtig med en bmi på 31. Nu har jeg tabt dem alle + 3 og min datter er 2½ måned gammel. Jeg ammer 

Min bmi sagde også 31 da jeg blev gravid. og har så taget 7 kg på nu. Men håber da bestemt de ryger af når jeg har født. Jeg vil i hvert fald gøre hvad jeg kan for at de gør det.

Anmeld

5. april 2012

mulle85

17 kg ved min første, er gravid igen og har indtil taget 5 kg på

gjorde intet vildt, udover og huske og spise varieret frugt og grønt

Anmeld

5. april 2012

Sitrani

Anonym skriver:

Ja jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvor meget i tog på under graviditeten, og hvad I gjorde for at holde vægten lidt nede.

Jeg har indtil videre taget 7 kg på. Og det lyder jo ikke er meget, men min vægt siger nu 100 kg, og det er jeg rigtig rigtig ked af. Jeg har 60 dage til termin og vil jo stadig vokse, men hvad kan jeg spise for at det ikke bliver alt for slemt?

Jeg tog 18 kg på - vejede 78 kg før graviditet, og endte på 96 kg Mangler nu ca. 4½ kg for at nå ned på min førgraviditet-vægt igen

Den eneste du ikke skal spise er sukker, fedt og for mange kulhydrater, dvs. slik, is, chokolade, kage, chips, pommes frites, fed sovs osv. er NO GO.. og skær ned på hvidt brød, pasta, ris osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.