Hvor meget tog i på under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

-Sigrid-

EKBJ skriver:

Jeg var undervægtig før jeg blev gravid :-) der vejede jeg 48kg.. og nu vejer jeg godt 65kg.. Og vil gerne amme :-)

Det kan du nemt, bare udnyt at du kan spise masser af færdigretter Det er også noget af det eneste man kan spise når man er alene hjemme... I hvert fald det eneste jeg har spist de første 2½ måned

Kan anbefale at lave nogle pølsebrød el. lig, og så fryse dem ned.. Det er ret rart når du står og er sulten og har en lige så sulten baby som ikke vil ligge selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

EKBJ

-Sigrid- skriver:

Det kan du nemt, bare udnyt at du kan spise masser af færdigretter Det er også noget af det eneste man kan spise når man er alene hjemme... I hvert fald det eneste jeg har spist de første 2½ måned

Kan anbefale at lave nogle pølsebrød el. lig, og så fryse dem ned.. Det er ret rart når du står og er sulten og har en lige så sulten baby som ikke vil ligge selv

Er det nogen jeg skal lave her på til termin? :-)

Anmeld

5. april 2012

-Sigrid-

EKBJ skriver:

Er det nogen jeg skal lave her på til termin? :-)

Jep, lav frysemad  

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Hvor langt henne er du?

Det hele tog en uge, såe...

Jeg er 31+3 henne. så har ikke så langt igen

Anmeld

5. april 2012

FogL

10 kg.. Spiste som jeg havde lyst og lavede ikke noget specielt.. De første 2-3 måneder sov jeg mere end jeg spiste, så der har jeg nok tabt mig en del, da hun højest sansynligt har snuppet al næring

Anmeld

5. april 2012

Bette-mor9o

Jeg tog 22 kg på ved den første graviditet. Og denne gang har jeg taget 8-9 kg på - har termin om 8 dage.

Anmeld

5. april 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg er 31+3 henne. så har ikke så langt igen

Jeg tog mest på til sidst, men du kommer da i hvert fald ikke op på +15 

Anmeld

5. april 2012

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg tog mest på til sidst, men du kommer da i hvert fald ikke op på +15 

Det håber jeg i hvert fald ikke. Håber jeg kan holde mig til under et kg om ugen, uden at den lille kommer til at mangle næring.

Anmeld

5. april 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det håber jeg i hvert fald ikke. Håber jeg kan holde mig til under et kg om ugen, uden at den lille kommer til at mangle næring.

Den lille tager din, så det er "bare" dig der kommer til at mangle, men du kan jo nemt leve som kanin og stadig have næring

Anmeld

5. april 2012

K&S

Jeg tabte 10 kg. under min graviditet :-) jeg havde kvalme de første 5 måneder og mistede al lyst til søde sager resten af tiden...! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.