Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gaia skriver: Så lidt da. Sikker på du kan finde melodien på interrnettet ( youtube) tror du kender den når du høre den. Meget sød sang.
Så lidt da. Sikker på du kan finde melodien på interrnettet ( youtube) tror du kender den når du høre den. Meget sød sang.
ja den siger mig noget... men kan bare ik huske den...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver:
velbekomme
Den store fik en lille nisse rejste og den lille ole med paraplyen.
Lærke den mindste får også ole med paraplyen eller pjerrot sagde til månen.
Eller når hun er sur, så stpr den som regl på jeg ved en lærke rede.
Mette&Alexander skriver: Den store fik en lille nisse rejste og den lille ole med paraplyen. Lærke den mindste får også ole med paraplyen eller pjerrot sagde til månen. Eller når hun er sur, så stpr den som regl på jeg ved en lærke rede.
det er også nogle dejlige sange
Kay skriver: nej hvor hyggeligt
nej hvor hyggeligt
Kay skriver: den sidste kender jeg ik
den sidste kender jeg ik
Kay skriver: det er også nogle dejlig rolige sange manden her hjemme hadder pjarot... så den bliver det nok ikke
det er også nogle dejlig rolige sange manden her hjemme hadder pjarot... så den bliver det nok ikke
Her er det kun mig der synger godnatsange, så der har kærestens sangsmag ik haft nogen indvirkning. Der er jo heller ingen som siger at i ska synge den/ de samme sange!
Mig og kærsten putter på forskellige måder og det ka de små sagtens finde ud af! Vh stine
Jeg har endnu ikke været så heldig at blive gravid, men disse sange vil jeg helt sikkert synge:
Der er altid et sted på jorden
Jeg har en flyvemaskine
Solen er så rød
Elefantens vuggevise
Synes denne er smuk!
http://www.youtube.com/watch?v=uePcUl96H8E
StineW79 skriver: Her er det kun mig der synger godnatsange, så der har kærestens sangsmag ik haft nogen indvirkning. Der er jo heller ingen som siger at i ska synge den/ de samme sange! Mig og kærsten putter på forskellige måder og det ka de små sagtens finde ud af! Vh stine
nåår nej det var heller ikke meningen vi skulle putte ens eller noget... men havde tængt at jeg ville gå og synge en sang resten af graviditeten... så skal det jo ikke være en han får fnidder af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128