hvilken vuggevise??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Mor Til Oktober Børn

Kay skriver:

hvilken vuggevise bruger i eller tænker at bruge??

den eneste jeg kender er solen er så rød mor og den sys jeg er lidt underlig i teksten... og ville gerne starte med at synge for lillepigen imens hun stadig ligger der inde

så nogle gode forslag??

Mille havde en periode hvor vi skulle synge rapanden rasmus, men nu falder hun kun i søvn til solen er så rød mor (den er nu printet fast i mit hovede og tager tit mig selv i at gå og nynne den)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Kay

MoarHvidovre skriver:

Vi synger "se den lille kattekilling" og har altid gjort det, nu er den udvidet med "en lille undulat" bagefter

de er også søde men dem synger vi på arbejdet så tror jeg vil blive forfærdelig træt af dem

Anmeld

27. marts 2012

Kay

crille skriver:

Er på samme jagt, så holder mig lige til tråden  

Lige pt er jeg lidt vild med Albertes "månebarn". I det hele taget er vi begyndt at høre meget Alberte og Kaj og Andrea. Syntes lige jeg trænger til at blive updatet på børnesange  

Nogen af Albertes sange syntes jeg er for mærkelige i teksten, men nogen af dem rammer mig lige i hjertet og jeg bliver selv i eventyr eller legehumør og kan sidde og drømme mig ind i et skønt børneunivers  

dem må jeg finde... de må ha dem på spotyfi

Anmeld

27. marts 2012

tarkoflen

Kay skriver:

uhh den cd må jeg lige kigge nermere på

Der er alle mulige kunstnere der har indspillet og de er bare skønne! Har hørt en del på youtube, så du kan evt. prøve at søge dem der, og høre hvilken cd, der passer hos jer! Vil også gerne have den med U2 og kæresten kan finde en masse andre, han også synes er fede

Håber du synes godt om dem

Anmeld

27. marts 2012

Kay

MillesMor111010 skriver:

Mille havde en periode hvor vi skulle synge rapanden rasmus, men nu falder hun kun i søvn til solen er så rød mor (den er nu printet fast i mit hovede og tager tit mig selv i at gå og nynne den)

hihi... ja og så kan man kun håbe det er en melodi man kan "holde ud" at havde sådan et forhold til

Anmeld

27. marts 2012

Maja88

Elefantens vugge vise med hendes navn...

Fløjtespilleren

og ellers:

jeg er træt og går til ro

lukker mine øjne to

fader se med kærlighed

til min lille Aprilla ned.

Anmeld

27. marts 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Der er alle mulige kunstnere der har indspillet og de er bare skønne! Har hørt en del på youtube, så du kan evt. prøve at søge dem der, og høre hvilken cd, der passer hos jer! Vil også gerne have den med U2 og kæresten kan finde en masse andre, han også synes er fede

Håber du synes godt om dem

uhh det må jeg helt sikkert kigge nermere på

Anmeld

27. marts 2012

Gaia

Kay skriver:

den lille ole... den skal jeg vist lige finde... for den kender jeg ik tekst og melodi til den er kommet på listen tak

Så lidt da. Sikker på du kan finde melodien på interrnettet ( youtube) tror du kender den når du høre den. Meget sød sang. 

Anmeld

27. marts 2012

Kay

Maja88 skriver:

Elefantens vugge vise med hendes navn...

Fløjtespilleren

og ellers:

jeg er træt og går til ro

lukker mine øjne to

fader se med kærlighed

til min lille Aprilla ned.

Anmeld

27. marts 2012

Mor Til Oktober Børn

Kay skriver:

hihi... ja og så kan man kun håbe det er en melodi man kan "holde ud" at havde sådan et forhold til

Ja, men synes nu den er meget sød ..  og så gør det ikk så meget at det er den, for når man så synger for hende, synger man også for bebsen i mavsen, og så kan den lære at falde til ro ved den sang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.