M (: skriver:
Hvordan kan det være du fik planlagt kejsersnit? (:
Fra min fødselsberetning herinde:
Jeg skulle til (trygheds)scanning en onsdag, men var blevet syg, så fik den rykket til fredag. Om torsdagen, var jeg til JM, hvor vi fik den gode nyhed om, at guldklumpen lå med hovedet ned i bækkenet og var klar til fødsel når som helst, hvor som helst. Vi gik der fra med KÆMPE SMIL på vores læber
Fredagen kom, og vi tog til scanning - så kom chokket
: guldklumpen lå med bagdelen godt nede i bækkenet, så overlægen ville bestille tid til vendingsforsøg tirsdagen efter. Vores KÆMPE SMIL forsvandt, og op dukkede vores bange anelser om at det ikke vill gå godt.. Og ganske rigtigt, vi kan ikke vende guldklumpen om, så vi finder lige en tid til kejsersnit....
WHAT!!!! skal jeg have kejsersnit.. Den tanken kunne jeg ikke lige overskue - både med planlægning, smerter og bare alt..
Dette var tirsdag - og vi fik tiden: MANDAG DEN 25. oKT. 2010 - altså mandagen efter vendingsforsøget.. Så under en uge ville vi være farmand og moar.. Vi fik snakket om tingene, både Daniel og jeg og med lægerne, så vi blev afklaret med tingene og løsningen.
Jeg er en af dem som er glad for kejsersnittet og er total over at jeg fik den skønneste pige ud af det
og gør det gerne igen
Anmeld