Hvilken fødsel havde du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

M (:

Caroline86 skriver:

planlagt kejsersnit :/

Du virker ikke helt tilfreds med, at det blev planlagt kejsersnit - var det ikke dit valg? Var der en medicinsk årsag til, at det blev sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

M (:

AnjaB skriver:

Min første datter lå i uk så det var et planlagt ks. Nummer to ville jeg rigtig gerne føde selv og da der er 4½ år imellem dem ville sandsynligheden for arret bristede være meget lille. Efter 6 timer med veer gik det galt og Maltes hjerterytme faldt og de kunne ikk stabilisere ham. Vi blev kørt på operationsbordet med det samme da mit gamle ar var begyndt at briste.. Det gik godt og har det godt i dag mistede bare en masse blod den dag. SÅ et planlagt og et akut ks til mig. Skal vi have flere bliver det jo ks da man ikke må føde selv efter to ks.

Er du okay med, at du aldrig kommer til at føde vaginalt?

Anmeld

25. marts 2012

M (:

4kløver skriver:

Født 4 gange og 1 ks.

Planlagt eller akut? (:

Anmeld

25. marts 2012

lycly

M (: skriver:

Hvordan kan det være, at det udviklede sig til akut kejsersnit?

Veerne stressede hende, så de mente ikke, at hun ville kunne klare at gennemgå en vaginal fødsel + jeg blødte for meget. Så jeg fik at vide at uanset hvad ville det ende i aks eller sugekop

Anmeld

25. marts 2012

morbibi

Almindelig vaginal fødsler hos mig

Anmeld

25. marts 2012

4kløver

Planlagt eller akut? (:

Planlagt. og håber aldrig jeg skal prøve det igen.

Anmeld

25. marts 2012

M (:

LunaLykke skriver:

Veerne stressede hende, så de mente ikke, at hun ville kunne klare at gennemgå en vaginal fødsel + jeg blødte for meget. Så jeg fik at vide at uanset hvad ville det ende i aks eller sugekop

Puha, det lyder da som et hårdt forløb! Hvor mange timer nåede du at være i fødsel (og hvor mange cm nåede du at udvide dig?) inden aks?

Anmeld

25. marts 2012

M (:

4kløver skriver:

Planlagt. og håber aldrig jeg skal prøve det igen.

Hvorfor fik du et planlagt? Og hvad var så slemt ved det, at du aldrig vil prøve det igen?

Anmeld

25. marts 2012

lycly

Puha, det lyder da som et hårdt forløb! Hvor mange timer nåede du at være i fødsel (og hvor mange cm nåede du at udvide dig?) inden aks?

Fra mine veer startede (de startede meget meget svagt og tog langsom t til det første lange stykke tid) og til hun var ude, gik der 14 timer. Veerne tog først rigtig til, da de tog vandet på hospitalet. Og der gik 2 timer fra vi ankom, til hun var ude. Kan ærligt ikke huske hvor meget jeg nåede at åbne mig, men ved bare, at jeg ikke måtte nå at åbne mig helt, derfor skulle det pludselig gå stærkt - så må have været ret åben

Anmeld

25. marts 2012

M (:

Fra mine veer startede (de startede meget meget svagt og tog langsom t til det første lange stykke tid) og til hun var ude, gik der 14 timer. Veerne tog først rigtig til, da de tog vandet på hospitalet. Og der gik 2 timer fra vi ankom, til hun var ude. Kan ærligt ikke huske hvor meget jeg nåede at åbne mig, men ved bare, at jeg ikke måtte nå at åbne mig helt, derfor skulle det pludselig gå stærkt - så må have været ret åben

Hvordan havde du det med, at du nåede så langt i forløbet, men blev nødsaget til aks?

Undskyld jeg spørger så meget.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.