Hvilken fødsel havde du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

4kløver

M (: skriver:

Hvorfor fik du et planlagt? Og hvad var så slemt ved det, at du aldrig vil prøve det igen?

Han sad op og jeg var bange for at føde ham. Tænke vis det nu går galt. Men det var helt forkert jeg fik ikke den mor kærlighed med samme der gik dage og så havde jeg så ondt bagefter så jeg ikke kunne noget og det blev jeg skide sur over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Alm. fødsel i vand

Håber at kunne gentaget det næste gang :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

25. marts 2012

M (:

4kløver skriver:

Han sad op og jeg var bange for at føde ham. Tænke vis det nu går galt. Men det var helt forkert jeg fik ikke den mor kærlighed med samme der gik dage og så havde jeg så ondt bagefter så jeg ikke kunne noget og det blev jeg skide sur over.

Øv, det var da ikke så rart, at du har haft så træls en oplevelse med det!  for, at det lykkedes at føde vaginalt næste gang (:

Anmeld

25. marts 2012

lycly

Hvordan havde du det med, at du nåede så langt i forløbet, men blev nødsaget til aks?

Undskyld jeg spørger så meget.. 

Det helt i orden du spørger

Jeg blev SÅ skuffet og mega ked af det. Følte mig utrolig snydt, for ville så gerne føde selv. Og føler mig stadig snydt for oplevelsen og håber på at jeg næste gang kan føde selv

Anmeld

25. marts 2012

M (:

LunaLykke skriver:

Det helt i orden du spørger

Jeg blev SÅ skuffet og mega ked af det. Følte mig utrolig snydt, for ville så gerne føde selv. Og føler mig stadig snydt for oplevelsen og håber på at jeg næste gang kan føde selv

Jeg synes nemlig ofte, at jeg hører, at folk er skuffede og føler sig snydt efterfølgende - og det kan jeg egentlig godt forstå! Man havde jo forberedt sig på, og forestillet sig sin drømmefødsel, og så blev det helt anderledes!

Anmeld

25. marts 2012

A&F

Fødte almindeligt

Anmeld

25. marts 2012

An&Jo

Jeg fødte almindeligt

Anmeld

25. marts 2012

Ka+Ma=Be

Hej de damer!

Jeg synes efterhånden at jeg har læst om mange herinde, der har fået et akut kejsernit, og blev lidt nysgerrig på, om gennemsnittet herinde er lavere, det samme eller højere end på landsplan. På landsplan er gennemsnittet (2010) for:

Alm. vaginal fødsel: 81,62% (34.270 pr. 100.000 kvinder)

Planlagt kejsersnit: 10,18% (4.276 pr. 100.000 kvinder)

Akut kejsersnit: 8,2% (3.443 pr. 100.000 kvinder)

Antal fødsler i alt: 41.989 pr. 100.000 kvinder

Jeg har valgt landsgennemsnittet for 2010, fordi tallene fra 2011 ikke er gjort op endnu. For at stemme behøver I IKKE at have født i 2010 - det er jo mest for sjov, at jeg har oprettet denne debat!

Så stem endelig løs piger - og har I født flere gange, så stem gerne i flere felter!

Jeg fødte desværre ved (ikke selvvalgt) planlagt kejsersnit, da Benjamin lå med røven ned i bækkenet

Anmeld

25. marts 2012

M (:

Katte87 skriver:

Jeg fødte desværre ved (ikke selvvalgt) planlagt kejsersnit, da Benjamin lå med røven ned i bækkenet

Øv, var det ikke muligt at vende ham, eller sad han fast?

Anmeld

25. marts 2012

Ka+Ma=Be

Jeg synes nemlig ofte, at jeg hører, at folk er skuffede og føler sig snydt efterfølgende - og det kan jeg egentlig godt forstå! Man havde jo forberedt sig på, og forestillet sig sin drømmefødsel, og så blev det helt anderledes!

Sådan tror jeg i bund og grund at næsten alle der har født ved kejsersnit har det. For man ved ikke hvad man er gået glip af. 

Jeg var også sindssygt skuffet og ked af det, men jeg har med tiden lært at se på det positive frem for det negative!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.