Hvilken fødsel havde du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

M (:

lion skriver:

1 gang alm fødsel og på sygehusey

2 gang alm fødsel og "akut" hos min søster.

"Akut" hos din søster?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

TbCp

M (: skriver:

Hold da op! Det lyder da heller ikke rart.. 

Det var det bestemt heller ikke

Anmeld

26. marts 2012

Mother-love

Puha, det lyder som om du har det slemt med smerter.. Er du kommet ovenpå igen efter depressionen?

Ja altså jeg får stadig medicin for det. Da kroniske smerter kan gøre at man kan have nemmere tendens til depression. Og da jeg før har haft nogle stykker ligger jeg også i risiko zonen der. Men ja jeg har det fint hvad min depression angår. Men får samtidig rigtig meget smertestillende, muskelafslappende og to forskellige depressions mediciner da den ene type virker sløvende så jeg får en bedre søvn om natten.

Men depressionsmedicin kommer jeg nok til at skal have resten af mit liv. Men det har jeg det også okay med. For hvis det er det der skal til for at jeg har det godt så må det være sådan det er

Anmeld

26. marts 2012

M (:

michelledam skriver:

Ja altså jeg får stadig medicin for det. Da kroniske smerter kan gøre at man kan have nemmere tendens til depression. Og da jeg før har haft nogle stykker ligger jeg også i risiko zonen der. Men ja jeg har det fint hvad min depression angår. Men får samtidig rigtig meget smertestillende, muskelafslappende og to forskellige depressions mediciner da den ene type virker sløvende så jeg får en bedre søvn om natten.

Men depressionsmedicin kommer jeg nok til at skal have resten af mit liv. Men det har jeg det også okay med. For hvis det er det der skal til for at jeg har det godt så må det være sådan det er

Det er en god indstilling at have til tingene! 

Anmeld

26. marts 2012

lion

"Akut" hos din søster?!?

Jeg tog til min søster for at aflevere min datter mens manden og jeg tog på sygehuset,. Vi nåede bare aldrig sygehuset. Jeg fødte på min søsters badeværelse.

Anmeld

26. marts 2012

M (:

lion skriver:

Jeg tog til min søster for at aflevere min datter mens manden og jeg tog på sygehuset,. Vi nåede bare aldrig sygehuset. Jeg fødte på min søsters badeværelse.

Ej, det er da en meget sjov historie! (:

Anmeld

26. marts 2012

Jonatansmor

Hvordan kan det være? Både at du fik første gang, men også at du allerede er tilbudt endnu et?

Jeg er desværre blevet totalskadet af en far der på ingen måde kunne holde fingre eller næver væk. Det har så efterladt mig som voksen uden et ønske om at få børn, jeg blev gravid med min kæreste igennem 10 år men fandt først ud af det da jeg var 11 uger henne.

Drengen har så vist mig en anden side af livet, meget overraskende egner jeg mig faktisk til det her familiefis. Min læge er heldigvis fuldstændigt med på at får vi et barn til, skal det ikke overskygges af et umuligt samarbejde mellem mig som fødende og jordemoderen.

Anmeld

26. marts 2012

lion

Ej, det er da en meget sjov historie! (:

Ja islr fordi min søster så gjorde mig kusten efter 3 mdr senere, men bare ude i gangen

Anmeld

26. marts 2012

M (:

Jonatansmor skriver:

Jeg er desværre blevet totalskadet af en far der på ingen måde kunne holde fingre eller næver væk. Det har så efterladt mig som voksen uden et ønske om at få børn, jeg blev gravid med min kæreste igennem 10 år men fandt først ud af det da jeg var 11 uger henne.

Drengen har så vist mig en anden side af livet, meget overraskende egner jeg mig faktisk til det her familiefis. Min læge er heldigvis fuldstændigt med på at får vi et barn til, skal det ikke overskygges af et umuligt samarbejde mellem mig som fødende og jordemoderen.

Jeg er ked af at høre om din historie, men er glad på dine vejne for, at du, trods de hårde odds, har fundet glæden i familielivet - og ikke mindst, at din læge støtter op om dig! (:

Anmeld

26. marts 2012

M (:

lion skriver:

Ja islr fordi min søster så gjorde mig kusten efter 3 mdr senere, men bare ude i gangen

I din eller hendes egen gang? (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.