Hvilken fødsel havde du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

M (:

Bondefruen skriver:

Det var narkosespl. der fik et nødopkald li da hun sætte nålen i ryggen og derved "kommer til" at daske til nålen, da den sidder i ryggen på mig - jeg husker ingenting og vågner først en 7-8 timer efter vores dreng er født, så pænt meget rundt på gulvet....

Ej, det lyder da forfærdeligt.. Har i klaget til patientombuddet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Hvem?

M (: skriver:

Ej, det lyder da forfærdeligt.. Har i klaget til patientombuddet?

Nej, vi var bare glade for at vores dreng kom ud i tids nok, de var super dygtige deroppe, til at kører AKS, nr. 2 er også født der, og det blir nr. 3 også hvis der kommer en mere -og forhåbentlig på alm. vis

Anmeld

26. marts 2012

M (:

Bondefruen skriver:

Nej, vi var bare glade for at vores dreng kom ud i tids nok, de var super dygtige deroppe, til at kører AKS, nr. 2 er også født der, og det blir nr. 3 også hvis der kommer en mere -og forhåbentlig på alm. vis

Hm, de må have været dygtige, hvis I trods den oplevelse stadig stoler på dem.. (:

Anmeld

26. marts 2012

Hvem?

Hm, de må have været dygtige, hvis I trods den oplevelse stadig stoler på dem.. (:

Det er de også, har bare frabedt mig netop den narkosespl. igen og det respektere de

Anmeld

26. marts 2012

M (:

Bondefruen skriver:

Det er de også, har bare frabedt mig netop den narkosespl. igen og det respektere de

Haha, det forstår jeg da ikke

Anmeld

26. marts 2012

mor2011_

Wauw, hvis du skal have en nr. 3, må h*n jo nærmest være ude inden veerne begynder, med den fart du havde på 2. gang! 

ja det tænker jeg også og jeg kun næsten ikke mærke at jeg haft veer

Anmeld

26. marts 2012

-Sigrid-

Alm vaginal lyndøfsel af en stjernekigger uden indgreb eller smertelindring (udover bad)

Anmeld

26. marts 2012

TbCp

Nårh, så du er en af dem der har prøvet begge dele!

Hvis du skulle have et tredje barn, ville du så vælge kejsersnit eller vaginal fødsel? 

Jeg havde en forfærdelig fødsel, nåede ikke at få smertestillende og har aldrig prøvet noget så smertefuldt som det med cuppen... jeg ville, uden at blinke, vælge kejsersnit hvis vi skulle have flere børn.

Anmeld

26. marts 2012

lion

1 gang alm fødsel og på sygehusey

2 gang alm fødsel og "akut" hos min søster.

Anmeld

26. marts 2012

M (:

TbCp skriver:

Jeg havde en forfærdelig fødsel, nåede ikke at få smertestillende og har aldrig prøvet noget så smertefuldt som det med cuppen... jeg ville, uden at blinke, vælge kejsersnit hvis vi skulle have flere børn.

Hold da op! Det lyder da heller ikke rart.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.