Hvilken fødsel havde du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

M (:

michelledam skriver:

Det var fødslen der gjorde mig urolig.
1. når man har kroniske smerter kan andre smerter forstærkes.
2. Jeg havde meget besvær med at skulle ligge i presse stillinger da det gav flere smerter i nakken.
3. Hvis jeg vidste at min fødsel ville vare 10 timer var det til at forholde sig til men man ved intet om hvor lang tid det ville tage.

Jeg er utrolig glad for at jeg fik accept på et pks da det lettede rigtig meget. Og idet at hun kom ud da jeg var 38+4 og at jeg ikke skulle gå graviditeten ud og måske 14 dage over tid gjorde det mere overskueligt.
At det så endte ud i at jeg fik en depression alligevel efter hun var kommet var så hvad det var. Men dette skyldes mine smerter.

Puha, det lyder som om du har det slemt med smerter.. Er du kommet ovenpå igen efter depressionen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

M (:

Mom In The Making skriver:

Well.. så må hun jo nok skulle anskaffe dem det helt store kagebord.

Haha, ja mindre kan ikke gøre det!

Anmeld

26. marts 2012

M (:

Bondefruen skriver:

Akut kejsersnit begge gange....

Hvordan kan det være, at du fik aks begge gange?

Anmeld

26. marts 2012

M (:

mor2011_ skriver:

alm fødsel førstegang 24 t fra start til slut med rigtig mange presseveer hvor jeg ikke måtte presse... ig anden fødsel 45 min fra først vee til han var ud i 1-2 presseveer 

Wauw, hvis du skal have en nr. 3, må h*n jo nærmest være ude inden veerne begynder, med den fart du havde på 2. gang! 

Anmeld

26. marts 2012

M (:

twinboys skriver:

Jeg gik i fødsel. uge 24+3 

Hm, ja okay, så er der jo intet valg. Hvodan kan det så være, at man valgte kejsersnit frem for at lade dig føde dem? Er det alm. procedure ved tvillinger/så for tidligt fødte?

Anmeld

26. marts 2012

Hailiesmom11

Jeg fødte vaginalt en hurtig og rigtig god fødsel

Anmeld

26. marts 2012

Ayasmor

Her var det alm. vaginal fødsel

Anmeld

26. marts 2012

Hvem?

M (: skriver:

Hvordan kan det være, at du fik aks begge gange?

1. gang havde jeg lagt med veer i 22 timer og bad om en blokade, den gik så galt og både bebs og jeg holdte med at trække vejret.

2. gang fordi der kun er 11 mdr imellem vores drenge og kejsersnittet fra nr. 1 sprang.

Anmeld

26. marts 2012

M (:

Bondefruen skriver:

1. gang havde jeg lagt med veer i 22 timer og bad om en blokade, den gik så galt og både bebs og jeg holdte med at trække vejret.

2. gang fordi der kun er 11 mdr imellem vores drenge og kejsersnittet fra nr. 1 sprang.

Stoppede med at trække vejret?!?!  Hvordan kunne det dog gå til?!

Det lyder ikke som en rar oplevelse.. 

Anmeld

26. marts 2012

Hvem?

M (: skriver:

Stoppede med at trække vejret?!?!  Hvordan kunne det dog gå til?!

Det lyder ikke som en rar oplevelse.. 

Det var narkosespl. der fik et nødopkald li da hun sætte nålen i ryggen og derved "kommer til" at daske til nålen, da den sidder i ryggen på mig - jeg husker ingenting og vågner først en 7-8 timer efter vores dreng er født, så pænt meget rundt på gulvet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.