M (: skriver:
Er det fordi fødslerne har været hårde og langvarige du har fået aks? Hvorfor bliver det planlagt næste gang? Fordi du ikke "tør" forsøge at føde igen, fordi du allerede har fået to kejsersnit eller en helt tredje grund?
November 2007: 1 aks var i uge 28..lægerne turde ikke vente mere da jeg havde svær svangerskabsforgiftning..Emma vejede 648 g, og hun er desværre ikke iblandt os længere (hos os i 25 dejlige dage) - men det er en anden historie 
Blev så ret hurtigt gravid igen sommeren 2008
Termin sat til 26 marts 2009: 2 aks var igen med svangerskabsforgiftning bare i mildere grad. Havde selv ytret ønske om at føde vaginalt..blev sat igang 38+0 med stikpille (katastrofalt), da min livmoder brister, fordi den og arret fra sidste kejsersnit ikke var helet nok. Cecilie blev født livløs, men heldigvis genoplivet, sat i hypotermibehandling og har pt. ikke vist tegn på hjerneskader..
Ved en evt 3 graviditet tør lægerne ikke gøre andet end give mig planlagt kejsersnit før tid
både mht vores forhistorie men også for at være 3 skridt foran hele tiden..så vi håber bare på at der ikke går noget igang af sig selv til den tid eller at der
ikke dukker SF op igen..(men den slipper jeg jo nok ikke for

Anmeld