Hvilken fødsel havde du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

M (:

MortilCilas skriver:

Ja havde hun, da han lå meget dybt. Kunne ikke bukke mig uden jeg kunne mærke hans hoved helt nede ved toppen af skambenet/nederst af bækkenet lige i midten, eller hvad man siger.

Men vil tro at en hurtig fødsel for førstegangsfødende er 4-8 timer

De skal godt nok passe på, hvad de siger.. Jeg ville føle mig lidt "snydt" hvis jeg var "lovet" en hurtig fødsel, men skulle bruge 16 timer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

M (:

eliasogmor skriver:

tjah.... ved det ikke helt.... men var i fødsel i 10 min... og havde veer ca 4 timer....men ikke av av av av veer, bare av veer....

Det er ret godt gået!  Kunne du godt følge med mentalt?

Anmeld

25. marts 2012

MortilCilas

M (: skriver:

De skal godt nok passe på, hvad de siger.. Jeg ville føle mig lidt "snydt" hvis jeg var "lovet" en hurtig fødsel, men skulle bruge 16 timer..

Jeg følte mig ikke snydt, tiden gik simpelthen så hurtigt! Jeg fik epiduralen kl 15 og efter 3 timer mærked jeg den første presseve, men troed kun der var gået 10-15 minutter.

Og bed først mærke i det, da kl var halv syv, hvor jeg kigged på uret og sagde "en hurtig fødsel?" Også grinte de lidt af mig.

Anmeld

25. marts 2012

sbs78

Har født 3 gange. 1. alm fødsel med cup. 2. pks. 3. aks.

Anmeld

25. marts 2012

eliasogmor

Det er ret godt gået!  Kunne du godt følge med mentalt?

nej overhovedet ikke... så håber det går bare en smule langsommere , denne gang.... jeg var slet ikke med mentalt.....

Anmeld

25. marts 2012

M (:

MortilCilas skriver:

Jeg følte mig ikke snydt, tiden gik simpelthen så hurtigt! Jeg fik epiduralen kl 15 og efter 3 timer mærked jeg den første presseve, men troed kun der var gået 10-15 minutter.

Og bed først mærke i det, da kl var halv syv, hvor jeg kigged på uret og sagde "en hurtig fødsel?" Også grinte de lidt af mig.

Haha, det er da dejligt, at du ikke føler det varede for evigt (:

Anmeld

25. marts 2012

M (:

sbs78 skriver:

Har født 3 gange. 1. alm fødsel med cup. 2. pks. 3. aks.

Hvad er så fordelene/ulemperne ved de forskellige typer? Hvis du skulle have nr. 4, hvad ville du så vælge?

Anmeld

25. marts 2012

M (:

nej overhovedet ikke... så håber det går bare en smule langsommere , denne gang.... jeg var slet ikke med mentalt.....

Nej, tror gerne det kan gå alt for stærkt! 

Anmeld

25. marts 2012

MortilCilas

Haha, det er da dejligt, at du ikke føler det varede for evigt (:

Ja

Anmeld

25. marts 2012

Silas&Mille

Alm. verginal fødsel begge gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.