Hvilken fødsel havde du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

M (:

Nemesis skriver:

Det mest vilde er vist at de ikke var til at slå ned hos mig. Normalt virker antibiotika på det.

Jeg fik så en god kur efter fødslen og sjovt nok har jeg KUN de bakterier når jeg er gravid!

:-) sisse

Hm, det er da lidt mærkeligt.. Hvad hedder bakterien?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

M (:

komodo skriver:

Jep, og ks foregik i narkose, det var for mig en forfærdelig oplevelse og ødelagde rigtig meget for mig og min søn, følte mig helt distanceret til ham i starten, som om det var en baby jeg havde fået i føtex, var slet ikke med selv. 

Jeg håber rigtig meget jeg kan få lov at føde normalt næste gang, det er MEGET bedre for mig

Puha, det lyder ikke som en rar oplevelse. Håber du er kommet tættere på din søn nu, og krydser fingre for, at du får lov at føde "normalt" næste gang.. 

Anmeld

25. marts 2012

M (:

Frk.S skriver:

Ja, jeg er også én af dem der har fået et akut kejsersnit!

Ja, der er en del herinde! Hvorfor fik du aks?

Anmeld

25. marts 2012

eliasogmor

M (: skriver:

Hvor hurtigt fødte du da? (:

på 10 min...

Anmeld

25. marts 2012

M (:

Caroline86 skriver:

jeg er ekstremt ked af at det blev pks selvom det var den absolut eneste løsning. Laura sad op inde i maven og hendes hoved var kilet fast under mine ribben så de dårligt kunne trække hende ud under ks! Heldigvis havde de da opdaget det inden et evt. vaginalt fødselsforløb for det havde i værste fald kostet os begge livet... De forsøgte vending men der var slet intet at gøre!

Jeg havde en rigtigt god oplevelse med kejsersnittet og det var en skøn dag, men jeg vil altid føle mig snydt

Jeg fortryder ikke at det blev ks!!! For som sagt var det den eneste løsning og jeg ville aldrig kunne tilgive mig selv hvis jeg risikerede at skade Laura fordi jeg VILLE have en vaginal fødsel - så meget betyder det trods alt ikke

Det lyder til, at de var en hård men nødvendig beslutning. Håber, at du, hvis du vil have flere børn, selv får lov at vælge næste gang! 

Anmeld

25. marts 2012

Nemesis

Hm, det er da lidt mærkeligt.. Hvad hedder bakterien?

den er faktisk ret almindelig..nemlig stafylokkoker.... mine kunne bare ikke slås ned.

:-) Sisse

Anmeld

25. marts 2012

M (:

eliasogmor skriver:

på 10 min...

10 minutter?!?! Hvordan i alverden gør man det?!?

Anmeld

25. marts 2012

M (:

Nemesis skriver:

den er faktisk ret almindelig..nemlig stafylokkoker.... mine kunne bare ikke slås ned.

:-) Sisse

Ja, den er da normalt rimelig harmløs..

Anmeld

25. marts 2012

MortilCilas

Narj, ikke specielt hurtigt! Havde JM sagt, at det ville gå hurtigt? Og hvad betegner de mon som hurtigt? 

Ja havde hun, da han lå meget dybt. Kunne ikke bukke mig uden jeg kunne mærke hans hoved helt nede ved toppen af skambenet/nederst af bækkenet lige i midten, eller hvad man siger.

Men vil tro at en hurtig fødsel for førstegangsfødende er 4-8 timer

Anmeld

25. marts 2012

eliasogmor

10 minutter?!?! Hvordan i alverden gør man det?!?

tjah.... ved det ikke helt.... men var i fødsel i 10 min... og havde veer ca 4 timer....men ikke av av av av veer, bare av veer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.