Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ver de terre. Det er bare kvalitet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Hold da op. Ja, det må da siges at være i god kvalitet så Tjekker lige om jeg kan finde noget på nettet
Hold da op. Ja, det må da siges at være i god kvalitet så Tjekker lige om jeg kan finde noget på nettet
det kan evt købes inde på trendyshop.dk
132319 skriver: Ver de terre. Det er bare kvalitet
Har simpelthen lige købt et nyt idaT regnsæt til hende idag Men mange tak for svar
helle85 skriver: det kan evt købes inde på trendyshop.dk
Har købt et idaT til hende idag Det er rart med holdbart regntøj
Baagøe skriver: Laura skal til at have nyt regntøj og vi havde tidligere Ticket to Heaven, som jeg egentlig var godt tilfreds med. Hvilke mærker kan I anbefale og hvorfor? Kh. Linda
Laura skal til at have nyt regntøj og vi havde tidligere Ticket to Heaven, som jeg egentlig var godt tilfreds med. Hvilke mærker kan I anbefale og hvorfor?
Kh. Linda
Pump de luxe med et vandsøkle tryk på 10.000 - eller hvad det hedder og så koster det kun 350 SÅ godt
Baagøe skriver: Har simpelthen lige købt et nyt idaT regnsæt til hende idag Men mange tak for svar
Hvor købte du det henne?
Baagøe skriver: Har købt et idaT til hende idag Det er rart med holdbart regntøj
Ok, det er jeg sikker på at du bliver glad for
Har netop solgt et der var aaalt for stor til min lille spinkle datter men det virker lækkert
Kvindemin skriver: Pump de luxe med et vandsøkle tryk på 10.000 - eller hvad det hedder og så koster det kun 350 SÅ godt
Sejt Ærgeligt, jeg ikke vidste de også solgte regntøj, for nu har jeg købt et idaT til Laura
K&S skriver: Hvor købte du det henne?
Trendsales
Jeg har lige kigget på deres hjemmeside og der står, at der er foer i jakken - er det tykt foer? For jeg tænker det bliver varmt til sommer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128