Anbefal et regnsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

Pige2009

132319 skriver:

Ok, det er jeg sikker på at du bliver glad for

Har netop solgt et der var aaalt for stor til min lille spinkle datter men det virker lækkert

Tak Hvad størrelse var det og hvor gammel er din datter? Laura er nemlig også meget spinkel og slank, men en høj pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Kvindemin

K&S skriver:

Jeg har lige kigget på deres hjemmeside og der står, at der er foer i jakken - er det tykt foer? For jeg tænker det bliver varmt til sommer

Nej der er ikke for i den jakke jeg har - kun lidt i hatten.

Anmeld

18. marts 2012

Mette.

Baagøe skriver:

Laura skal til at have nyt regntøj og vi havde tidligere Ticket to Heaven, som jeg egentlig var godt tilfreds med. Hvilke mærker kan I anbefale og hvorfor?

Kh. Linda

Emilie havde Ticket to Heaven sidste år og jeg har lige købt sådan et sæt til hende igen i år

Jeg synes kvaliteten er super god også er det dejlig blødt af regntøj at være.

Anmeld

18. marts 2012

Pige2009

Mette. skriver:

Emilie havde Ticket to Heaven sidste år og jeg har lige købt sådan et sæt til hende igen i år

Jeg synes kvaliteten er super god også er det dejlig blødt af regntøj at være.

Det har Laura også haft de sidste to år, og jeg synes det har været rigtig godt, men nu har jeg så prøvet at købe et idaT

Anmeld

18. marts 2012

Mette.

Baagøe skriver:

Det har Laura også haft de sidste to år, og jeg synes det har været rigtig godt, men nu har jeg så prøvet at købe et idaT

Det er garanteret også super godt. Det har jeg hvertfald hørt flere sige. Jeg var bare forelsket i det nye Ticket to Heaven i lilla, så det måtte blive det i år. 

Anmeld

18. marts 2012

K&S

Kvindemin skriver:

Nej der er ikke for i den jakke jeg har - kun lidt i hatten.

Har du købt i år?

Jeg har kigget på det her:

http://www.pompdelux.dk/p/forside-webshop-little-boy-80-98-cm-outerwear-fleece/2678-roger-little-rain-set

Anmeld

18. marts 2012

132319

Baagøe skriver:

Tak Hvad størrelse var det og hvor gammel er din datter? Laura er nemlig også meget spinkel og slank, men en høj pige

Det var 86/92 og min datter er 18 mdr

Og lad os bare sige at hun kunne være i det to gange, hehe 

Anmeld

18. marts 2012

Pige2009

Mette. skriver:

Det er garanteret også super godt. Det har jeg hvertfald hørt flere sige. Jeg var bare forelsket i det nye Ticket to Heaven i lilla, så det måtte blive det i år. 

Ej, det så jeg også på Det er virkelig flot!

Anmeld

18. marts 2012

Pige2009

132319 skriver:

Det var 86/92 og min datter er 18 mdr

Og lad os bare sige at hun kunne være i det to gange, hehe 

Så er jeg mere rolig. Laura er 2½og jeg bestilte i str. 98/104

Anmeld

18. marts 2012

K&S

Mette. skriver:

Hvor har du købt det henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.