Anbefal et regnsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

Pige2009

K&S skriver:

Hvor har du købt det henne?

Jeg har set det på tinyzone.dk En side jeg selv har brugt flere gange og de har super god service

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

K&S

Baagøe skriver:

Laura skal til at have nyt regntøj og vi havde tidligere Ticket to Heaven, som jeg egentlig var godt tilfreds med. Hvilke mærker kan I anbefale og hvorfor?

Kh. Linda

Ved du, hvad PU står for ifbm. regntøj?

Anmeld

18. marts 2012

K&S

Baagøe skriver:

Jeg har set det på tinyzone.dk En side jeg selv har brugt flere gange og de har super god service

Super  det var den side, jeg lige var kommet ind på

Anmeld

18. marts 2012

Mette.

K&S skriver:

Hvor har du købt det henne?

Jeg har købt det i magasin i Århus men de har det også hos bl.a. www.houseofkids.dk

Anmeld

18. marts 2012

Kvindemin

K&S skriver:

Har du købt i år?

Jeg har kigget på det her:

http://www.pompdelux.dk/p/forside-webshop-little-boy-80-98-cm-outerwear-fleece/2678-roger-little-rain-set

Det er nok fordi det er little boy, jeg har købt til str pige

Anmeld

18. marts 2012

Pige2009

K&S skriver:

Super  det var den side, jeg lige var kommet ind på

Kan i hvert fald anbefales

Anmeld

30. marts 2012

K&S

Baagøe skriver:

Laura skal til at have nyt regntøj og vi havde tidligere Ticket to Heaven, som jeg egentlig var godt tilfreds med. Hvilke mærker kan I anbefale og hvorfor?

Kh. Linda

Nu sidder jeg lige og kigger på TTH regnsæt til Anton, men bliver i tvivl om str. - Anton bruger lige nu 92 i bukser og bluser, men 98 i body og natdragt - hvad str. ville du vælge?

Anmeld

30. marts 2012

dorthemus

Månsson skriver:

http://www.lillebi.dk/regnt%C3%B8j-og-termot%C3%B8 j/regnt%C3%B8j-fra-traktor-blomster.ashx

Jeg syntes regntøj og termotøj af mærket traktor er det bedste der findes

Har du også deres gummistøvler? Har været inde for at bestille, men de har ikke skrevet cm mål i støvlen så tæt ikke bestille

Anmeld

30. marts 2012

L&V

dorthemus skriver:

Har du også deres gummistøvler? Har været inde for at bestille, men de har ikke skrevet cm mål i støvlen så tæt ikke bestille

Nej desværre ikke

Anmeld

30. marts 2012

Pige2009

K&S skriver:

Nu sidder jeg lige og kigger på TTH regnsæt til Anton, men bliver i tvivl om str. - Anton bruger lige nu 92 i bukser og bluser, men 98 i body og natdragt - hvad str. ville du vælge?

Tag en 98

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.