Anbefal et regnsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.003 visninger
71 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

Pige2009

Laura skal til at have nyt regntøj og vi havde tidligere Ticket to Heaven, som jeg egentlig var godt tilfreds med. Hvilke mærker kan I anbefale og hvorfor?

Kh. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

bullerbassen

Vi har haft regndragt fra miniature og regnsæt fra idat.

Begge dele har vi været tilfredse med. Miniature var så dejlig kvalitet , tynd lækker blød .

Anmeld

17. marts 2012

Pige2009

bullerbassen skriver:

Vi har haft regndragt fra miniature og regnsæt fra idat.

Begge dele har vi været tilfredse med. Miniature var så dejlig kvalitet , tynd lækker blød .

Oki doki. Hvad ville du vælge, når du har haft begge - regndragt eller regnsæt?

Anmeld

17. marts 2012

morethanperfect

Baagøe skriver:

Laura skal til at have nyt regntøj og vi havde tidligere Ticket to Heaven, som jeg egentlig var godt tilfreds med. Hvilke mærker kan I anbefale og hvorfor?

Kh. Linda

Vi har IdaT , og syns det er rigtig lækkert ..  

Anmeld

17. marts 2012

bullerbassen

Baagøe skriver:

Oki doki. Hvad ville du vælge, når du har haft begge - regndragt eller regnsæt?

Åh syntes det er svært for er tilhænger af regndragt. Men tænker alligevel det praktiske er 2 del, nu de er så store.

For der kan jo ofte være vådt om formiddagen når de er ude, og temperaturen er god. Så regnbukser ville være nok.

Det bliver jo hurtigt varm i regntøj hvis solen er fremme

Købte regndragt til Silas men det var da han kravlede, syntes det var smartest. Vi har købt regntøj 2 delt sidste år og igen iår.

Anmeld

17. marts 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Min datter har det lilla med svane motiv fra Danefæ, synes det er super lækkert og har holdt godt, ser ikke særlig slidt ud.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

17. marts 2012

L&V

Baagøe skriver:

Kh. Linda

http://www.lillebi.dk/regnt%C3%B8j-og-termot%C3%B8 j/regnt%C3%B8j-fra-traktor-blomster.ashx

Jeg syntes regntøj og termotøj af mærket traktor er det bedste der findes

Anmeld

17. marts 2012

Pige2009

morethanperfect skriver:

Vi har IdaT , og syns det er rigtig lækkert ..  

idaT igen Er der for i?

Anmeld

17. marts 2012

Pige2009

bullerbassen skriver:

Åh syntes det er svært for er tilhænger af regndragt. Men tænker alligevel det praktiske er 2 del, nu de er så store.

For der kan jo ofte være vådt om formiddagen når de er ude, og temperaturen er god. Så regnbukser ville være nok.

Det bliver jo hurtigt varm i regntøj hvis solen er fremme

Købte regndragt til Silas men det var da han kravlede, syntes det var smartest. Vi har købt regntøj 2 delt sidste år og igen iår.

Må også indrømme, at jeg er mest til regnsæt, da hun i DP bruger regnbukser og fleece, når de er ude Er der for i jeres regntøj?

Anmeld

17. marts 2012

Pige2009

Månsson skriver:

http://www.lillebi.dk/regnt%C3%B8j-og-termot%C3%B8 j/regnt%C3%B8j-fra-traktor-blomster.ashx

Jeg syntes regntøj og termotøj af mærket traktor er det bedste der findes

Oki doki - tak for tip Det kigger jeg lige på Elsker altså dit profilbillede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.