Anbefal et regnsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

bullerbassen

Baagøe skriver:

Må også indrømme, at jeg er mest til regnsæt, da hun i DP bruger regnbukser og fleece, når de er ude Er der for i jeres regntøj?

Nej der er der ikke . Vi har en termo heldragt , har godt nok altid haft regntøj med foer til de store. Og overvejer det til Silas . Nu må vi se , syntes mest det er efterår det er nødvendigt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

morethanperfect

Baagøe skriver:

idaT igen Er der for i?

Nææ men det er ikke sådan noget helt tyndt noget ..

Anmeld

17. marts 2012

L&V

Baagøe skriver:

Oki doki - tak for tip Det kigger jeg lige på Elsker altså dit profilbillede

Det var så lidt.. Det har fået gode anmeldelser i TÆNK os.. Ih tak det er fra hendes barnedåb

Anmeld

17. marts 2012

chael

Vi har både haft ticket to heaven, celavi og abeko. Alle 3 mærker er skide gode. Og har holdt super duper.

Så det er klart dem jeg går efter.

Har dog også hørt at det fra både føtex og Kvickly er godt. Men jeg har bare godt kunnet lide de andre mærker, fordi de havde fede designs

*Camilla

Anmeld

17. marts 2012

chael

Baagøe skriver:

Oki doki. Hvad ville du vælge, når du har haft begge - regndragt eller regnsæt?

Klar 2 delt.

For de kan godt en morgen have brug for regnbukser, og ikke selve overdelen, hvis vejret er lunt, men jorden stadig er fugtig.

Man kan hurtigt blive klam og indelukket i sådan om omgang gummi

Det er bare min mening. Så man ikke skal være helt tillukket i det.

*Camilla

Anmeld

17. marts 2012

K&S

Baagøe skriver:

Laura skal til at have nyt regntøj og vi havde tidligere Ticket to Heaven, som jeg egentlig var godt tilfreds med. Hvilke mærker kan I anbefale og hvorfor?

Kh. Linda

Jeg kigger lige med, for vi købte Bilkas sidste år til Anton, men synes det er meget gummi-agtigt og ikke så fleksibelt

Anmeld

17. marts 2012

Pige2009

bullerbassen skriver:

Nej der er der ikke . Vi har en termo heldragt , har godt nok altid haft regntøj med foer til de store. Og overvejer det til Silas . Nu må vi se , syntes mest det er efterår det er nødvendigt. 

Ja, det er lidt af et dilemma Mange tak for svar

Anmeld

17. marts 2012

Pige2009

morethanperfect skriver:

Nææ men det er ikke sådan noget helt tyndt noget ..

Oki doki Mange tak for svar

Anmeld

17. marts 2012

Pige2009

Månsson skriver:

Det var så lidt.. Det har fået gode anmeldelser i TÆNK os.. Ih tak det er fra hendes barnedåb

Var lige inde og kigge. De er bare super seje Ved du hvordan benlængden er? Det er næsten det værste, når man skal købe over nettet

Anmeld

17. marts 2012

Alexander&Lærke

Vi har pt, et fra IdaT og et fra ticket til heaven. Super sæt begge tøj, syntes dog ticket er det bedste. MIn søns tøj har behov for at blive vasket op til flere gange på en uge og jeg syntes IdaT sættet har klaret sig dårligst ved vask, bukserne ser ud til at have fået for meget varme uden dette er tilfældet, for jakken ligner sig selv. Det er dog stadig lige vandtæt. Synets Tickets sætter er dejlig blød endnu selv flere gange vask......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.