Anbefal et regnsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

Pige2009

chael skriver:

Klar 2 delt.

For de kan godt en morgen have brug for regnbukser, og ikke selve overdelen, hvis vejret er lunt, men jorden stadig er fugtig.

Man kan hurtigt blive klam og indelukket i sådan om omgang gummi

Det er bare min mening. Så man ikke skal være helt tillukket i det.

*Camilla

Det er også, hvad jeg har ræsonneret mig frem til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Pige2009

K&S skriver:

Jeg kigger lige med, for vi købte Bilkas sidste år til Anton, men synes det er meget gummi-agtigt og ikke så fleksibelt

Super input Det er en jungle

Anmeld

17. marts 2012

L&V

Baagøe skriver:

Var lige inde og kigge. De er bare super seje Ved du hvordan benlængden er? Det er næsten det værste, når man skal købe over nettet

Nej der må jeg melde pas.. Syntes de er alders svarende, men det er jo forskelligt om man er lang eller kort benet som barn.. Ja det er lidt bøvlet men det kan da heldigvis altid sendes retur

Anmeld

17. marts 2012

bullerbassen

Baagøe skriver:

Ja, det er lidt af et dilemma Mange tak for svar

Jamen selv tak , håber det var til lidt hjælp

Anmeld

17. marts 2012

Kløver

Lige købt et sæt i tøj og sko til 149 og virker rigtig godt og stærkt, og god kvalitet til prisen

Anmeld

17. marts 2012

Pige2009

Månsson skriver:

Nej der må jeg melde pas.. Syntes de er alders svarende, men det er jo forskelligt om man er lang eller kort benet som barn.. Ja det er lidt bøvlet men det kan da heldigvis altid sendes retur

Laura har virkelig korte ben og en meget slank talje, så hun er virkelig svær at købe til

Anmeld

17. marts 2012

Pige2009

bullerbassen skriver:

Jamen selv tak , håber det var til lidt hjælp

Det var det i hvert fald

Anmeld

17. marts 2012

L&V

Baagøe skriver:

Laura har virkelig korte ben og en meget slank talje, så hun er virkelig svær at købe til

Sat numse for tidligt Tør ik sige hvordan det passer har ik købt til min Laura endnu da hun kun er knap 6måneder men arbejder i en bhv og der er der bare mange der har der i vores ude gruppe..

Anmeld

17. marts 2012

Anirak

Jeg har lige købt et Ticket To Heaven regnsæt, og det er super lækkert.

Det skal bruges her til foråret/sommer, og der er derfor ikke foer i.
Det vil jeg overveje til efteråret.

Jeg ville kun købe dragt til et kravlebarn. Synes det er meget mere praktisk med todelt.

Anmeld

17. marts 2012

Pige2009

Månsson skriver:

Sat numse for tidligt Tør ik sige hvordan det passer har ik købt til min Laura endnu da hun kun er knap 6måneder men arbejder i en bhv og der er der bare mange der har der i vores ude gruppe..

Dejligt med sådanne erfaringer også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.