Anonym skriver:
puha ja det er da godt nok lidt dyrt... men hvis det hjælper så er det jo det værd.
tak for linket. Jeg kan se at jeg langt fra er den eneste kvinde som går rundt og føler sådan.
nogle gange føler man sig bare som den eneste i verden der ikke kan lave børn... 
jeg har heldigvis en rigtig god veninde, som jeg deler alt dette her med, og ja så er min kæreste en fantastisk fyr som prøver at sætte sig ind i alle de her kvinde ting, og trøster mig når jeg har burg for det.
han vil virkelig blive en fantastisk far! 
Du er helt bestemt ikke den eneste!
Jeg vil også så gerne være mor og har faktisk villet det i de sidste 10 år, men skulle lige finde ham, der skulle være far til mine børn først
Ham har jeg fundet nu, og vi har også været sammen tilpas lang tid til, at jeg ved, at det er ham, jeg gerne vil have børn med! Vi er startet direkte i behandling, fordi jeg har en sygdom der gør, at jeg med meget stor sandsynlighed ikke selv kan blive gravid og at de ville være skidt for mig ag gå uden p-piller... Men lang historie kort, så er jeg gået ned med stress over mit job, og har derfor måtte sætte behandlingen på standby, og det er bare så frustrerende! Så jeg kender din frustration, selvom jeg ikke har været igennem sa eller prøvet i mange år... Så har tanken om børn været der i mange år, og i alle de år, har alle omkring mig fået barn eller børn!
Så nej du er slet ikke alene! Det må du ikke tro! Man bliver skide frustreret over, at ens krop ikke kan det, som skulle være så naturligt og som kommer for nogle, bare de kigger på hinanden!
Hvor er det dejlig, at du har sådan en god veninde og fantastisk en mand! Det er bare guld værd