Anonym skriver:
tak fordi du ville dele din historie!
og hvor er det dejligt at det endelig lykkes jer.
vi har også prøvet med at have sex på forskellige tidspunkter. både at "samel" sæden sammen, og også det modsatte... men det virker desværre ikke...
da jeg var gravid i sommers, havde vi haft sex hver dag i den måned....
jeg fatter ikke hvorfor lægerne har den holdning.. men jeg kan da høre at min ikke er den eneste så! 
jeg synes bare at jeg stresser mere og mere over det... i starten var der jo ingen stres overhovedt! men det er der sku da kommet nu... og det bliver kun værre og værre... 
det er dog rigtig rart at høre at du blev gravid i den måned hvor du tænkte meget på det, for det er jo det første "gode" råd man får af alle mennesker.. 
"Tror du ikke du skal lade være med at tænke så meget over det" - det er det allerværste man kan sige til en som har prøvet forholdsvist længe, og som på ingen måde KAN slippe tanken, hvor end man gerne ville. Var selv ved at kaste op hver gang jeg hørte det, især fra de veninder som lige blev gravid i første forsøg...
En helt anden ting er at jeg efterfølgende har skiftet læge, for der var mange ting de ikke tog sig ordentligt af, og jeg vil være tryg ved den læge jeg har - så måske et andet lægehus vil se anderledes på sagen? 
Til sidst kan jeg kun sige, at jeg selvfølgelig er sikker på det skal lykkes for jer. UDEN TVIVL!!
Men ventetiden er frygtelig. Vil til gengæld sige at når det så sker, er man totalt ligeglad med hvor lang tid det har taget. Jeg er helt sikker på at jeg har ventet på lige netop den dejlige dreng som lige nu ligger i min mave, og jeg vil allerede nu ikke bytte det væk for noget (altså selvfølgelig ikke barnet, men selve situationen) 
Er sikker på du får det på samme måde når det sker for jer 
Anmeld