nu kan jeg snart ikke klare mere... :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.083 visninger
34 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. marts 2012

Anonym trådstarter

vi har forsøgt at lave en baby siden december 2010, jeg havde en SA i sommers, og siden dengang sker der bare intet!!! og alle andre omkring mig bliver gravide hele tiden... 

jeg havde ægløsning den 6-8 ca, og allerede igår aftes og her til morges er der så en lille smule frisk blod og lyserødt udflåd på papiret efter jeg tørrede mig... 

så tak for lort at min mens endda allerede kommer ca en uge for tidligt!!!! 

Jeg gider snart ikke mere... kan ikke holde til det her konstante nederlag mere.... min psyke er kørt helt i bund!!!! 

hvorfor synes Gud åbenbart ikke at vi skal have det barn?! Vi vil elske det højere end noget andet, og gøre alt for at det..... 

vi er begge blevet undersøgt, og ingen af os fejler noget! vi er, som lægen så pænt sagde det, "ufrivillige barnløse"

bvvvvvvar jeg brækker mig snart at skam over min egen lorte krop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

vi har forsøgt at lave en baby siden december 2010, jeg havde en SA i sommers, og siden dengang sker der bare intet!!! og alle andre omkring mig bliver gravide hele tiden... 

jeg havde ægløsning den 6-8 ca, og allerede igår aftes og her til morges er der så en lille smule frisk blod og lyserødt udflåd på papiret efter jeg tørrede mig... 

Jeg gider snart ikke mere... kan ikke holde til det her konstante nederlag mere.... min psyke er kørt helt i bund!!!! 

hvorfor synes Gud åbenbart ikke at vi skal have det barn?! Vi vil elske det højere end noget andet, og gøre alt for at det..... 

vi er begge blevet undersøgt, og ingen af os fejler noget! vi er, som lægen så pænt sagde det, "ufrivillige barnløse"

bvvvvvvar jeg brækker mig snart at skam over min egen lorte krop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan i ikke komme afsted på en klinik så  ? Måske de kan hjælpe jer på rette vej  Jeg skal selv på klinik og glæder mig faktisk - endda selvom jeg ved at bliver psykisk hårdt.

Jeg føler med jer Og håber snart at baby vil komme til jer.

Anmeld

16. marts 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hmm, ikke for at give falsk håb, men jeg tænker implantations blødning... Altså et æg der sætter sig fast, det kan give en lille blødning - og tidspunktet er jpo det rette 

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Hmm, ikke for at give falsk håb, men jeg tænker implantations blødning... Altså et æg der sætter sig fast, det kan give en lille blødning - og tidspunktet er jpo det rette 

hvad er implantations blødning? 

Jeg har faktisk ikke menstruations kramper som jeg plejer. men jeg tænker at de kommer sikkert i løbet af idag.. 

min blødning var ca 3 dråber helt frisk blod igår, et dryp ned i toilettet, som jeg tilfældigvis så, og så 2 dråber på papiret omgivet af lyserødt udflåd... 

her imorgs var der så 1 enkelt helt rød dråbe på papiret, og der har ikke været mere siden. men jeg har så heller ikke været på toilet siden... 

men bare rolig du giver mig ikke falske forhåbninger... jeg har så tit håbet, og hver gang bliver jeg skuffetm så jeg forventer intet... 

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Kan i ikke komme afsted på en klinik så  ? Måske de kan hjælpe jer på rette vej  Jeg skal selv på klinik og glæder mig faktisk - endda selvom jeg ved at bliver psykisk hårdt.

Jeg føler med jer Og håber snart at baby vil komme til jer.

vil en klinik godt hjælpe os når vi ingenting fejler? 

vores læge sagde jo, at det var heeelt normalt at sådan nogle par som os skulle prøve i mange år, og at det så tit ville ske af sig selv.. 

year right! om 10 år eller hvad? 

Anmeld

16. marts 2012

tarkoflen

Ville bare sige øv, hvor er det træls for jer

Hvis I har prøvet så længe, så burde I også kunne få hjælp, hvis I henvender jer til din læge...

Held og lykke med det, og jeg krydser fingre for, at du snart bliver gravid

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Ville bare sige øv, hvor er det træls for jer

Hvis I har prøvet så længe, så burde I også kunne få hjælp, hvis I henvender jer til din læge...

Held og lykke med det, og jeg krydser fingre for, at du snart bliver gravid

vores læge sagde til os, at vi ikke kunne få hjælp lige nu fordi at jeg havde den der SA i sommers... så mener han jo at vi godt  kan lave børn, men at vi bare skulle give det tid.. 

og den tid synes jeg faktisk også at vi har givet nu.. snøft...

Anmeld

16. marts 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

vil en klinik godt hjælpe os når vi ingenting fejler? 

vores læge sagde jo, at det var heeelt normalt at sådan nogle par som os skulle prøve i mange år, og at det så tit ville ske af sig selv.. 

year right! om 10 år eller hvad? 

Jeg har et hold venner, som heller ikke fejl noget, men de er i behandling og fik deres første barn med hjælp!

Så jeg tror bestemt godt I kan få hjælp, er man ufrivillig barnløs, så skal man jo ikke gå i 10 år, før der sker noget, hvis man har gjort alt hvad man kunne...

Jeg har flere veninder, dr har fået at vide af lægen, at de bare skal have sex 3 gange om ugen, og så lade være med at gå så meget op i, at man skal lave en baby, men bare at man skal slappe af og hygge sig

Hvor gamle er I?

Anmeld

16. marts 2012

Muffinmus

hvad skal jeg sige...det er sur røv på alle måder og intet hjælper jo rigtigt på det.

Har været der selv.

Brugte 14 mdr på vores babymirakle, mistede det ved en MA med udskrabning og underlivsbetændelse. Prøvede 2 år mere før der var gevinst med min søn....tog kun 5 mdr + en enkelt SA at blive gravid med min datter og kun 1,5 mdr den her gang.

Så ja, man kan sagtens være mere eller mindre ufrivillig barnløs for derefter pludselig at bliev super frugtbar:-)

Håber snart i får gevinst igen og får jeres drømme baby der bliver i mavsen. Men hold modet oppe så godt det er muligt, for det sker ofte når man mindste venter det. At nogle så bare skal vente fere år er jo uretfærdigt, hadede at alel omkring mig blev gravide endda ved uheld og skulle have abort osv osv....MEn det hjalp mig ikke at hade det, intet hjalp andet end tiden og sådan er det desværre for mange af os.

Anmeld

16. marts 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg vil da mene at i kan få hjælp når der er gået 1år efter din SA.

Det er hårdt med den ventetid. kender det alt for godt selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.