Hvor er DU tarvelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

MomInTheMaking

M (: skriver:

Jeg synes det er et rigtig fint initiativ at sætte fokus på besvarelserne på en ny måde - og ikke på den sædvanlige "hvorfor bliver der kun svaret på de populæres-tråde"-debat.

Synes det er rart at diskussionen bliver vent om fra "hvorfor er der ingen der svarer på MINE indlæg" til "hvad kan JEG gøre, for at der bliver mere aktivitet i debatterne". 

Ja, det var lidt min intention, fordi jeg heller ikke synes at "tude" -indlæg i stilen "hvorfor svare i mig aldrig, hvad har jeg gjort, er jeg ikke populær nok" er særlig fede at høre på, jeg vil hellere gøre noget for det selv. For dem der skriver "tude" indlæggene, ja, de "glemmer" sikkert også tit at svare.

Men hvad ved jeg. Det er bare tanker og min mening.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Livsmor

Jeg svare ikke på flere indlæg grundet dette indlæg. Svare hvis jeg mener der er grund til det, her betyder der ikke noget, om der er svaret 1 eller 117 gange..............

Anmeld

14. marts 2012

M (:

Mom In The Making skriver:

Ja, det var lidt min intention, fordi jeg heller ikke synes at "tude" -indlæg i stilen "hvorfor svare i mig aldrig, hvad har jeg gjort, er jeg ikke populær nok" er særlig fede at høre på, jeg vil hellere gøre noget for det selv. For dem der skriver "tude" indlæggene, ja, de "glemmer" sikkert også tit at svare.

Men hvad ved jeg. Det er bare tanker og min mening.

Haha, er helt enig.. 

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Louisiana skriver:

Arh, okay  Den fattede jeg så ikke lige  

Man kan altid "lære" noget nyt. hehe..

Anmeld

14. marts 2012

Angelspot

Måtte jo hellere svare selvom vi ikke er startet endnu 

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Livsmor skriver:

Jeg svare ikke på flere indlæg grundet dette indlæg. Svare hvis jeg mener der er grund til det, her betyder der ikke noget, om der er svaret 1 eller 117 gange..............

Og det er helt i orden.

Men hvis der blot er EN der svare et par gange mere end normalt pg.a mit lille stunt, så er mit mål nået.

Vil ikke "tvinge" nogen til at svare, blot sætte fokus på at der er mange indlæg der går MEGET SET i glemmebogen. Desværre.

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Angelspot skriver:

Måtte jo hellere svare selvom vi ikke er startet endnu 

Haha.. god stil

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

MaleneF skriver:

Super ide.

Jeg bruger dog ikke siden så forfærdelig meget mere, men vil da prøve at svare noget mere herinde..  Jeg er også en af dem der mest læser med uden at svare.. 

Så jeg med på ideen

GOD stil. Så er mit mål nået.

Anmeld

14. marts 2012

Louisiana

Man kan altid "lære" noget nyt. hehe..

Ja, og det er bare dejligt 

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

SUPER! Tænkte ok du ville være med. Du er altid så sød.^^

Tak Jeg bruger meget tid herinde på at læse en masse halløjsa.. Og tit svarer jeg bare en enkelt fint, thumbs up osv.. Fordi jeg ved at det betyder meget.. Så self

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.