Hvor er DU tarvelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

FrkZier

hvis jeg ikke har noget konstruktivt at sige i en tråd, gider jeg ikke svare det er spild af både min og trådstarters tid.. men hvis jeg fx er inde i ubesvaret og der er en der ikke har fået svar længe kan jeg godt finde på at skrive noget lidt ligegyldigt bare så den kommer frem på forsiden og der måske er håb for der er en anden derude der kan svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Louisiana

Mom In The Making skriver:

Det er faktisk med vilje at jeg har sat de indstillinger på inden jeg oprettede denne debat, for det var ikke så meget for at folk skulle skrive i MINE indlæg, men bare for at gøre opmærksom på at der er VIRKELIG mange der kigger og ikke svare. Jeg har prøvet at få mange svar og jeg har prøvet at få lidt. Så det er ikke så personligt, som det måske lyder til at starte med, men jeg kan bare bedst lide at tage udgangspunkt i mig selv, i stedet for i "noget nogen andre sagde" Hvis du forstår.

Men hvis du er nysgerrig, kan du da kigge under kategorien kreativ, der ligger et par ting.

Jeg forstår fuldstændig hvad du mener 

Lige et spørgsmål: Hvorfor er der streger over nogle af dine sætninger og ord? Skriver du fra en tlf? 

Jeg tjekker lige den kreative ud 

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Eliza skriver:

åhh jeg svare gerne hvis jeg har noget konstruktivt at komme med.. problemet her er bare at jeg 90% af tiden har "malthe armhænger" (bassefyr på 3 uger) hængende på armen, så bare det at føre musen kan være en udfordring 

så alt i alt er jeg nysgerrig nok til at snage i alle indlæg, bare forhindret i at svare

hehe. det er også i orden, det er blot for at sætte fokus på de debatter der ingen svar for herinde. Og hvis du svare på bare et indlæg mere, p.g.a. det her stunt, så er mit mål nået.

Anmeld

14. marts 2012

M.O.A.R.

Super ide.

Jeg bruger dog ikke siden så forfærdelig meget mere, men vil da prøve at svare noget mere herinde..  Jeg er også en af dem der mest læser med uden at svare.. 

Så jeg med på ideen

Anmeld

14. marts 2012

Levi&LilysMor

Er enig, har set mange indlæg hvor mange kigger men ikke svarer,

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Louisiana skriver:

Jeg forstår fuldstændig hvad du mener 

Lige et spørgsmål: Hvorfor er der streger over nogle af dine sætninger og ord? Skriver du fra en tlf? 

Jeg tjekker lige den kreative ud 

Hehe, jeg streger tingene ud, for at give en effekt af at jeg har skrevet noget, som jeg "ikke skulle" skrive.. Lidt som hvis det var håndskrevet.

Anmeld

14. marts 2012

B&J

je besvare alle dem jeg kan svare på

Anmeld

14. marts 2012

M (:

Hvis en person der normalt kun svare 3 gange på en dag, svare 6 gange pga. af mit lille stunt her, så er mit mål nået, så det er helt fint.

Jeg synes det er et rigtig fint initiativ at sætte fokus på besvarelserne på en ny måde - og ikke på den sædvanlige "hvorfor bliver der kun svaret på de populæres-tråde"-debat.

Synes det er rart at diskussionen bliver vent om fra "hvorfor er der ingen der svarer på MINE indlæg" til "hvad kan JEG gøre, for at der bliver mere aktivitet i debatterne". 

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

FrkZier skriver:

hvis jeg ikke har noget konstruktivt at sige i en tråd, gider jeg ikke svare det er spild af både min og trådstarters tid.. men hvis jeg fx er inde i ubesvaret og der er en der ikke har fået svar længe kan jeg godt finde på at skrive noget lidt ligegyldigt bare så den kommer frem på forsiden og der måske er håb for der er en anden derude der kan svare

And thats all we need. Noget fokus på at der er en del debatter der ingen svar får.

Anmeld

14. marts 2012

Louisiana

Hehe, jeg streger tingene ud, for at give en effekt af at jeg har skrevet noget, som jeg "ikke skulle" skrive.. Lidt som hvis det var håndskrevet.

Arh, okay  Den fattede jeg så ikke lige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.