Hvor er DU tarvelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

lycly

Hvor er du sjov

Må indrømme at jeg helt undgår de der kreative tråde, da jeg på ingen måde er kreativt anlagt

Og så er jeg også en af dem der ikke altid svarer. Enten fordi jeg ikke har noget fornuftigt at sige, eller fordi det er noget der ikke interesserer mig eller som er for indviklet Nogle gange læser jeg indlæg bare for nysgerrighedens skyld

Men vil da gerne være med på at svare i de tråde jeg læser i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Steph_Laurits

Darling<3 skriver:

Du må være kedelig lige så tosset du vil mus

Hahah!!

Anmeld

13. marts 2012

Mira0911

Så er jeg en af de tarvelige!!!! Jeg svare heller ikke alle tråde, men svare hvis jeg noget at bidrage med! 

Anmeld

13. marts 2012

Nattøs

Jeg er meget tarvelig for jeg kan ikke svare på alle de tråde jeg kigger på :-) da jeg ikke kan snakke med på mange emner.da jeg kun er første gangs gravid 

Anmeld

13. marts 2012

kvinde84

Uha, jeg læser da en masse inlæg, men der er ikke altid at jeg har noget fornuftigt at sige eller tilføje til emnet!

Anmeld

13. marts 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg vil ikke besvare indlæg, hvor jeg ikke har noget at bidrage med - og jeg gider ærligt talt heller ikke læse 47 "forpligtelsessvar" uden substans. Hvis man kun kan skrive "Det ved jeg ikke", er det da bedre ikke at skrive noget - jeg har endda jævnligt læst decideret fejlagtige svar herinde, hvor folk videregiver falske informationer, og så er det da absolut mest u-tarveligt ikke at skrive noget.

Kvalitet fremfor kvantitet, tak.

Anmeld

13. marts 2012

MortilElias2010

Mom In The Making skriver:

...hvis du kigger i dette indlæg og ikke kommentere...

Ja, de damer, nu skal i høre.. jeg er en af dem der smider lidt kreative indlæg ind herinde og jeg må jo ærligt indrømme at jeg efterhånden finder det temmelig LAMT at der kan være op til 300 visninger og så kun ca. 2 der kommentere?

(Hvis du ikke kan lide det folk laver, så kom med noget konstruktiv kritik.. Hvis man som selv proklameret kreativ sjæl ligger ting ud til offentlig skue, må man også kunne tåle at folk ikke kan lide det man laver. )

Jeg ved jo at der er andre der undre sig over hvorfor de kan skrive et almindeligt indlæg og at de kan se der er folk der kigger, men som ikke svare?

Jeg er med på at man godt kan læse et indlæg og ikke vide noget om emnet, jeg ved også at man kan få gloet på en masse indlæg i løbet af den tid man sidder herinde, men JEG synes folk fortjener et svar.

.. nu hvor jeg ved, at det der med at kaste sten, når man selv bor i et hus af glas, er lidt en dårlig ide, har jeg besluttet at jeg fra nu af IKKE kigger i et debat indlæg UDEN at svare.

..og så tænkte jeg på, er i med mig? Skal vi lave en lille leg ud af det? Skal vi forsøge at løfte besvarings statestikkerne herinde? Bare i 24 timer?

Hvis i er med mig, så kommenter gerne.. (Kommenter også gerne hvis du slet ikke er med mig.)

Jeg tænker vi kunne starte fra onsdag d. 14 marts (I morgen) kl. 12.00 og så 24 timer frem.

(Og så kunne det da være dejligt hvis vi selvfølgelig bevare den gode stil og forsøger at besvare så mange så muligt efter denne lille leg. )

Håber i er med, Men det er jeg sikker på at i er.. for i er jo nogen  fandens  DEJLIGE DAMER!!

Super ide!  Er med fra torsdag da jeg fejrer min fødselsdag imorgen og nok kun l i g e er inde at vende kort før sengetid når familien er draget hjemover. Og er igang med projekt tumlingeværelse woohoo så det friholder mig også fra at spenderer ret meget tid herinde. 

Apropos, det er der vist ikke rigtig nogen der gør mere - her er godt nok blevet stille. Savner alle indlæggene, debatterne! Hvor er folk blevet af? 

Anmeld

13. marts 2012

Wimmie

Mor og meget mere skriver:

Jeg vil ikke besvare indlæg, hvor jeg ikke har noget at bidrage med - og jeg gider ærligt talt heller ikke læse 47 "forpligtelsessvar" uden substans. Hvis man kun kan skrive "Det ved jeg ikke", er det da bedre ikke at skrive noget - jeg har endda jævnligt læst decideret fejlagtige svar herinde, hvor folk videregiver falske informationer, og så er det da absolut mest u-tarveligt ikke at skrive noget.

Helt enig! Jeg klikker mig sommetider ind i en tråd hvor der bliver spurgt om noget specifikt; hvis jeg ikke kan svare på det smutter jeg da igen - jeg ser heller ingen idé i at skrive "det ved jeg ikke" i sådan en debat 

Så ser trådstarter at hun har fået 10 svar i sin debat, og så hun så klikker sig ind, så er det bare 10 gange "ved ikke" - det er da fjollet 

Desuden så læser jeg rigtig mange debatter mens jeg sidder og fodrer baby og ikke lige har begge hænder fri; så er det altså ikke altid at jeg lige har mulighed for at svare i debatten.

Svarer når jeg kan/gider - BUM!

Anmeld

13. marts 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Wimmie skriver:

Helt enig! Jeg klikker mig sommetider ind i en tråd hvor der bliver spurgt om noget specifikt; hvis jeg ikke kan svare på det smutter jeg da igen - jeg ser heller ingen idé i at skrive "det ved jeg ikke" i sådan en debat 

Så ser trådstarter at hun har fået 10 svar i sin debat, og så hun så klikker sig ind, så er det bare 10 gange "ved ikke" - det er da fjollet 

Desuden så læser jeg rigtig mange debatter mens jeg sidder og fodrer baby og ikke lige har begge hænder fri; så er det altså ikke altid at jeg lige har mulighed for at svare i debatten.

Svarer når jeg kan/gider - BUM!

Præcis.

Hvad angår de kreative produkter, så ser jeg jævnligt noget, som jeg bare SLET ikke bryder mig om. Jeg kan ikke se, hvorfor jeg skal skrive det - jeg har intet konstruktivt at byde ind med, hvis jeg af hjertet mener, at den pågældende INGEN talenter har inden for maleri, eller hvis jeg synes, at perlebilleder er hæslige.

Hvad skal folk bruge det til? - jeg er en fremmed, som måske i deres øjne bare er en åndssnob med en helt anden smag.

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Mor og meget mere skriver:

Og jeg er da FULDSTÆNDIG enig i at svar fra folk der intet ved om emnet eller "forpligtelses"-svar ikke er optimalt i det lange løb, min intention er jo heller ikke at man skal skrive i ALLE Debatter man læser fra nu af og for evigt.

At gøre det i 24 timer er blot et lille "for sjov" stunt og for at sætte fokus på at der er en del debatter herinde, der ingen svar får.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.