Hvor er DU tarvelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

otlitrom

in statestik siger so far at ca hver 9. besvarer... Og jeg er en af dem

Jeg ville selv ønske jeg svarede mere, men overskuddet er ikke lige til det. Men når man gir noget selv, så kan det også mærkes i egne tråde, så logikk fjler intet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

stjerneskud10

Jeg er med på ideen - for synes bestemt ikke jeg er tarvelig, men også fordi jeg er enig med dig..

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

stjerneskud10 skriver:

Jeg er med på ideen - for synes bestemt ikke jeg er tarvelig, men også fordi jeg er enig med dig..

Dejligt. Jeg er i gang.^^ Haha.. må jo indrømme jeg tænker mig lidt mere om m.h.t. hvilke debatter jeg går ind i, nu hvor jeg har besluttet at jeg SKAL svare de næste 24 timer. haha

(Eller.. der er vidst kun19 timer tilbage af legen.)

Anmeld

14. marts 2012

Michalala

Noahmor skriver:

Jeg hører så til en af dem, der læser masser af indslag uden at kommenterer. 

Hvis jeg ikke har noget fornuftigt at bidrage med, så svarer jeg altså ikke. 

Men kunne da ikke forlade denne tråd uden at svare. 

Denne vogn må jeg også melde mig på. Herudover er det heller ikke altid jeg svarer, hvis mange andre har skrevet fuldstændig det samme, som jeg ville have sagt.

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

kitty skriver:

in statestik siger so far at ca hver 9. besvarer... Og jeg er en af dem

Jeg ville selv ønske jeg svarede mere, men overskuddet er ikke lige til det. Men når man gir noget selv, så kan det også mærkes i egne tråde, så logikk fjler intet

Min intention er også blot at få folk til at tænke noget mere over det.

og det lykkedes.^^

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

TeamRocket skriver:

Vil det ikke skabe en frygtelig masse indlægsdiarre med ubruglige svar i tråde man har oprettet for at få ordentlige svar ?

Sikkert.. men det drejer sig om 24 timer. Hvis man er med på legen. Mit mål er blot at sætte fokus på dem der aldrig får svar, hvor de kan se at der er en MASSE der har kigget.

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Michalala skriver:

Denne vogn må jeg også melde mig på. Herudover er det heller ikke altid jeg svarer, hvis mange andre har skrevet fuldstændig det samme, som jeg ville have sagt.

Mit mål er også bare at sætte fokus på de debatter der ingen svar får.

Anmeld

14. marts 2012

Miin'Baby'Mus

MinNoah skriver:

Hmmm jeg tror ikk jeg gider være med Blir en laaaaaaaaaaaaaaaaang aften s¨å

Haha ja lige præcis

Kan godt forstår "problemet", men syntes det er åndssvagt at kommentere på noget man intet aner om

-Men nu har jeg da kommenteret det her hihi

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Norman skriver:

Haha ja lige præcis

Kan godt forstår "problemet", men syntes det er åndssvagt at kommentere på noget man intet aner om

-Men nu har jeg da kommenteret det her hihi

^^ Jeg vil også blot have folk til at tænke mere over det. Og hvis bare en der har læst mit indlæg skriver et par svare mere end de plejer.. så er mit mål nået.

Jeg er allerede, efter kun 5 timer gået fra 0.9 indlæg i gennemsnit om dagen til 1.5 og jeg synes jeg har skrevet gode ting.

Anmeld

14. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mom In The Making skriver:

^^ Jeg vil også blot have folk til at tænke mere over det. Og hvis bare en der har læst mit indlæg skriver et par svare mere end de plejer.. så er mit mål nået.

Jeg er allerede, efter kun 5 timer gået fra 0.9 indlæg i gennemsnit om dagen til 1.5 og jeg synes jeg har skrevet gode ting.

Jeg vil da i hvert fald tænke over det. Og jeg kigger faktisk mange af de kreative tig, og jeg syntes endda tingene er utrolig flotte og kreative. Er selv kreativ og har også sagt at jeg nu vil have en symaskine for at være endnu mere krativ  i giver masser af god inspiration.

Men nej jeg får aldrig svaret på hvad jeg syntes om de kreative ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.