Hvor er DU tarvelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Muffin_girl

Frk.S skriver:

Det kan jo godt være at den samme person gå herind flere gange, for at se hvad andre synes om ideen.

Man behøver vel ikke skrive noget hver gang man kigger i tråden, hvis man kigger flere gange, eller?

Dette kan jo også meget vel gøre sig gældende i tråde hvor folk beder om hjælp til et eller andet. Der kan det være at folk opdaterer, for at se om der er kommet svar. Hvis det nu ikke er noget de selv kan hjælpe med, men de gerne vil have svar også.
Det har jeg i hvert fald selv gjort et par gange.

Det var også ment i sjov Heheh .. jeg er selv omkring 5 af dem.: Så jeg kan jo ikke skrive 5 svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

TeamRocket

Vil det ikke skabe en frygtelig masse indlægsdiarre med ubruglige svar i tråde man har oprettet for at få ordentlige svar ?

Anmeld

14. marts 2012

Bshizzle

Noahmor skriver:

Jeg hører så til en af dem, der læser masser af indslag uden at kommenterer. 

Hvis jeg ikke har noget fornuftigt at bidrage med, så svarer jeg altså ikke. 

Men kunne da ikke forlade denne tråd uden at svare. 

Denne hopper jeg med på.. 

- jeg gider bare ikke smide en kommentar i en debat, hvis jeg intet klogt har at komme med. 

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

AalborgPigen skriver:

Tak Jeg bruger meget tid herinde på at læse en masse halløjsa.. Og tit svarer jeg bare en enkelt fint, thumbs up osv.. Fordi jeg ved at det betyder meget.. Så self

det er god stil.

Anmeld

14. marts 2012

Frk.S

AalborgPigen skriver:

Det var også ment i sjov Heheh .. jeg er selv omkring 5 af dem.: Så jeg kan jo ikke skrive 5 svar

He he, ja det er jeg med på.

Det kunne også hurtigt blive noget rod (og en laaang tråd) hvis alle skulle skrive et eller andet hver gang de gik ind og kiggede.

Anmeld

14. marts 2012

Bare mig..

Jeg er med på legen sjov ide!

Anmeld

14. marts 2012

Nitz - <3 David

Mom In The Making skriver:

...hvis du kigger i dette indlæg og ikke kommentere...

Ja, de damer, nu skal i høre.. jeg er en af dem der smider lidt kreative indlæg ind herinde og jeg må jo ærligt indrømme at jeg efterhånden finder det temmelig LAMT at der kan være op til 300 visninger og så kun ca. 2 der kommentere?

(Hvis du ikke kan lide det folk laver, så kom med noget konstruktiv kritik.. Hvis man som selv proklameret kreativ sjæl ligger ting ud til offentlig skue, må man også kunne tåle at folk ikke kan lide det man laver. )

Jeg ved jo at der er andre der undre sig over hvorfor de kan skrive et almindeligt indlæg og at de kan se der er folk der kigger, men som ikke svare?

Jeg er med på at man godt kan læse et indlæg og ikke vide noget om emnet, jeg ved også at man kan få gloet på en masse indlæg i løbet af den tid man sidder herinde, men JEG synes folk fortjener et svar.

.. nu hvor jeg ved, at det der med at kaste sten, når man selv bor i et hus af glas, er lidt en dårlig ide, har jeg besluttet at jeg fra nu af IKKE kigger i et debat indlæg UDEN at svare.

..og så tænkte jeg på, er i med mig? Skal vi lave en lille leg ud af det? Skal vi forsøge at løfte besvarings statestikkerne herinde? Bare i 24 timer?

Hvis i er med mig, så kommenter gerne.. (Kommenter også gerne hvis du slet ikke er med mig.)

Jeg tænker vi kunne starte fra onsdag d. 14 marts (I morgen) kl. 12.00 og så 24 timer frem.

(Og så kunne det da være dejligt hvis vi selvfølgelig bevare den gode stil og forsøger at besvare så mange så muligt efter denne lille leg. )

Håber i er med, Men det er jeg sikker på at i er.. for i er jo nogen  fandens  DEJLIGE DAMER!!

Tjah, jeg er nok også nogle gange med på den med at kigge.. Men jeg svare som regel... Hvis jeg ikke skriver en kommentar er det som regel fordi det er en tråd hvor overskriften "snyder" Hvor der kun står noget som ikke nødvendigvis beskriver hvad det handler om.. Eller en salgsannonce hvor der ik lige var noget man fik interesse i
Hvis jeg ikke kan komme med en god kommentar/råd eller lignende så smutter jeg bare videre

Men omvendt syns jeg os nogle gange at jeg kunne mangle svar på nogle ting. Men nu er vi jo ikke alle eksperter.. Så det er klart at man ikke kan forvente svar på alt..

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Zafir skriver:

Jeg forstår det ikke helt Men jeg er da med på at vi skal have en livlig debat herinde. Så hep fra mig

Hehe.. du behøver heller ikke forstå det. For du er nemlig god til at kommentere i forvejen.

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

Frk.S skriver:

He he, ja det er jeg med på.

Det kunne også hurtigt blive noget rod (og en laaang tråd) hvis alle skulle skrive et eller andet hver gang de gik ind og kiggede.

Ja det ville være noget af et værre rod !  

Anmeld

14. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg må indrømme at jeg ikke svare alle indlæg.

Jeg ville selv synes det var irriterende, hvis jeg havde lavet et indlæg hvor jeg søger om råd, og jeg får en hel masse svar, som jeg enten ikke kan bruge til noget eller 30 andre har svaret det samme.

Men jeg kan godt se ideen og generelt synes jeg også man skal svare, men nej, ikke ALLE indlæg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.