Hvor er DU tarvelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Tino's Mor

Jeg skulle da også bare lige svare for at være med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

MomInTheMaking

Norman skriver:

Jeg vil da i hvert fald tænke over det. Og jeg kigger faktisk mange af de kreative tig, og jeg syntes endda tingene er utrolig flotte og kreative. Er selv kreativ og har også sagt at jeg nu vil have en symaskine for at være endnu mere krativ  i giver masser af god inspiration.

Men nej jeg får aldrig svaret på hvad jeg syntes om de kreative ting

SÆT I GANG! Så skal jeg i hvert fald nok kommentere...

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Tino's Mor skriver:

Jeg skulle da også bare lige svare for at være med

Det er GODT Marianne. hehe..

Anmeld

14. marts 2012

Frk. Himmelblå

OKAY så...

Anmeld

14. marts 2012

Zafir

Mom In The Making skriver:

Hehe.. du behøver heller ikke forstå det. For du er nemlig god til at kommentere i forvejen.

Ja - det syns jeg også

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

Zafir skriver:

Ja - det syns jeg også

Anmeld

14. marts 2012

crille

...hvis du kigger i dette indlæg og ikke kommentere...

Ja, de damer, nu skal i høre.. jeg er en af dem der smider lidt kreative indlæg ind herinde og jeg må jo ærligt indrømme at jeg efterhånden finder det temmelig LAMT at der kan være op til 300 visninger og så kun ca. 2 der kommentere?

(Hvis du ikke kan lide det folk laver, så kom med noget konstruktiv kritik.. Hvis man som selv proklameret kreativ sjæl ligger ting ud til offentlig skue, må man også kunne tåle at folk ikke kan lide det man laver. )

Jeg ved jo at der er andre der undre sig over hvorfor de kan skrive et almindeligt indlæg og at de kan se der er folk der kigger, men som ikke svare?

Jeg er med på at man godt kan læse et indlæg og ikke vide noget om emnet, jeg ved også at man kan få gloet på en masse indlæg i løbet af den tid man sidder herinde, men JEG synes folk fortjener et svar.

.. nu hvor jeg ved, at det der med at kaste sten, når man selv bor i et hus af glas, er lidt en dårlig ide, har jeg besluttet at jeg fra nu af IKKE kigger i et debat indlæg UDEN at svare.

..og så tænkte jeg på, er i med mig? Skal vi lave en lille leg ud af det? Skal vi forsøge at løfte besvarings statestikkerne herinde? Bare i 24 timer?

Hvis i er med mig, så kommenter gerne.. (Kommenter også gerne hvis du slet ikke er med mig.)

Jeg tænker vi kunne starte fra onsdag d. 14 marts (I morgen) kl. 12.00 og så 24 timer frem.

(Og så kunne det da være dejligt hvis vi selvfølgelig bevare den gode stil og forsøger at besvare så mange så muligt efter denne lille leg. )

Håber i er med, Men det er jeg sikker på at i er.. for i er jo nogen  fandens  DEJLIGE DAMER!!

SKØNT indlæg  

Jeg er KLART med! 

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

crille skriver:

SKØNT indlæg  

Jeg er KLART med! 

Dejligt. Jeg er i gang. Det er noget af en mundfuld. men ret sjovt. hehe

Anmeld

14. marts 2012

crille

Dejligt. Jeg er i gang. Det er noget af en mundfuld. men ret sjovt. hehe

Jo, det giver lidt mere aktivitet i notifikationerne, men det er nu også rigtig hyggeligt.. Rigitg god aften, læsning og kommentering Mon ikke vi mødes på andre tråde også.. hihi 

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

crille skriver:

Jo, det giver lidt mere aktivitet i notifikationerne, men det er nu også rigtig hyggeligt.. Rigitg god aften, læsning og kommentering Mon ikke vi mødes på andre tråde også.. hihi 

Jeg håber  Haha.. jeg tror nu snart jeg lukker ned for i dag, har været igang siden kl. 12. xD haha.. håååård dag. men mit gennesnit er gået fra 0.9 pr. dag til 1.5 pr. dag.. det må man jo kunne kalde en god stigning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.