Hvor er DU tarvelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

morbibi

Er ikke med, desværre

Noget VIL jeg simpelthen ikke kommentere og andet, kender jeg ikke svarene på, men læser for hyggens/nysgerrighedens skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg er en af dem der er svarer meget til tider, og ikke så meget til andre tider..

Nå men det jeg mangler RIGTIG MEGET når der er kreative ting er "synes godt om" knappen..

dog kunne ejg aldrig finde på at skrive i et kreativt indlæg - "det er grimt det der, projektet er ok men bare slet ikke min stil i farver osv". Det synes jeg ikke der er nogen grund til, så heller tie stille.. For det er jo ikke konstruktivt.. Så kigger jeg bare... Så heller synes godt om, fordi jeg synes det er FEDT at folk kan så mange ting, hvilket man jo sagtens kan selvom man ikke er total vild med designet.

Anmeld

13. marts 2012

Nadia&Daniel

Noahmor skriver:

Jeg hører så til en af dem, der læser masser af indslag uden at kommenterer. 

Hvis jeg ikke har noget fornuftigt at bidrage med, så svarer jeg altså ikke. 

Men kunne da ikke forlade denne tråd uden at svare. 

Anmeld

13. marts 2012

Månelys

Ja, jeg er så uenig! SKal der ikke være plads til at sidde og hyggesurfe rundt på sin og læse lidt emner af interesse uden absolut at skulle svare? Hvad så med dem som er på fra mobil bare for at læse, men ikke svare, SKAL de også svare? Jeg kan godt se idéen bag det du forsøger, men jeg synes det er tarveligt at kalde folk tarvelige, fordi de ikke besvarer absolut alt hvad de læser. Jeg sidder fx tit og læser emner, som jeg kan bruge til noget ift. mit eget barn, og hvis så mit abrn vågner imens jeg ikke læser og jeg så ikke får svaret, er jeg så tarvelig? Hmm arh. Jeg tror de færreste af os har tid til at sidde og besvare ALT herinde

Anmeld

13. marts 2012

morethanperfect

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg er en af dem der er svarer meget til tider, og ikke så meget til andre tider..

Nå men det jeg mangler RIGTIG MEGET når der er kreative ting er "synes godt om" knappen..

dog kunne ejg aldrig finde på at skrive i et kreativt indlæg - "det er grimt det der, projektet er ok men bare slet ikke min stil i farver osv". Det synes jeg ikke der er nogen grund til, så heller tie stille.. For det er jo ikke konstruktivt.. Så kigger jeg bare... Så heller synes godt om, fordi jeg synes det er FEDT at folk kan så mange ting, hvilket man jo sagtens kan selvom man ikke er total vild med designet.

Heheh ..

Anmeld

13. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg kigger også mange flere end jeg kommentere, da overskriften jo ik altid helt siger hva indholdet i teksten endelig er. Giver det mening? 

Kreative ting kommentere jeg gerne hvis jeg lige falder over tråden! 

Og syntes forresten din opfordring er ret sjovt lavet, så jeg lover at jeg vil prøve at kommentere på de tråde jeg syntes jeg ka! Vh stine

Anmeld

13. marts 2012

vitapigen

Jeg kan da godt gøre et forsøg  Men er nu én af dem, der for det meste bare kigger, men hvis jeg har noget fornuftigt at byde ind med, så svare jeg folk, men kan godt forstå din frustration

Anmeld

13. marts 2012

lio

Mom In The Making skriver:

Og det er fedt. Jeg kan godt lide at få lidt "modstand" og er enig i det du skriver nu. Ja, det skal jo ikke tages så bogstaveligt, men blot som en lille "husker" eller hvad man skal sige.  gab, er træt.. skulle måske have ventet med at starte det her. haha.. alle de svar jeg får. (så fik jeg da min vilje et sted.)

hihi...

Anmeld

13. marts 2012

Krussedulle

Jeg svarer heller ikke på indlæg, hvis jeg ikke ved noget om emnet, og heller ikke hvis det jeg ville svare, allerede står 1000 gange i forvejen

Anmeld

13. marts 2012

Wish

Jeg vil super gerne være med i legen.. Må indrømme at jeg også selv er dårlig til at få svaret på nogle ting herinde, især hvis jeg ikke aner noget om emnet, eller simpelthent ikke aner hvad jeg skal skrive i kommentaren..

Tager sågar mig selv i at skrive noget, for så at slette det fordi jeg ikke heeelt tør skrive det? - fjollet..

Jeg skal nok blive bedre, og har også hanket op i mig selv på det seneste , men nogle er smuttet forbi.. Lige i morgen er jeg ikke tilgængelig herinde, men efterfølgende går jeg all in på at svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.