Tager du dit syge barn med på fx biblioteket??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

2721

Nadia&Daniel skriver:

Kun i nødsituation - vil dog ikke lige kalde biblioteket sådan en situation

Laura har været syg (og hoster mega mega meget), og jeg har ikke ville have hende ud, ingengang for at handle, for det har virkelig været slemt..

Sådan har jeg det også. Jeg er så træt af det.

Dette barn hostede og snottede i et væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

2721

isabellamor skriver:

jeg tror ikke vi skal nogen steder når bassen er syg, det er sgu da synd at slæbe sine børn rundt når de er syge... husker hvertfald godt selv hvordan det var som barn at være syg, og der vil man helst ligge under dynen..

Præcis

Anmeld

9. marts 2012

2721

Issa skriver:

Niks.. Når man er syg er man hjemme!.. Sådan er det altså bare..

Jeg har også lidt indtrykket af at jo mere man slæber sit syge barn rundt jo længere tid er det om at komme oven på igen..

Enig

Anmeld

9. marts 2012

ModerNatur

Puslingen skriver:

Enig

Men jeg har det også ligesom dig.. -Jeg bliver skide irriteret hvis andre tager et sygt barn med til os, eller fx i dagpleje og "lige håber det kan gå".. ja tak skal du da ellers ha!

Anmeld

9. marts 2012

2721

Issa skriver:

Men jeg har det også ligesom dig.. -Jeg bliver skide irriteret hvis andre tager et sygt barn med til os, eller fx i dagpleje og "lige håber det kan gå".. ja tak skal du da ellers ha!

Nemlig

Anmeld

9. marts 2012

Fam. Madsen

Puslingen skriver:

Det syntes jeg nemlig også. Og det er ikke super lækkert når de så spreder alle deres bakterier, på div legetøj.

Undre mig bare at når man som forældre ikke lige tænker over at holde sit barn hjemme sådan at andre børn ikke også skal blive syge

Ja jeg tager mine børn med på bibloteket selvom de hoster begge mine børn har astmatisk bronkitis og jeg kan altså ikke holde dem hjemme fordi de hoster.

ja undskyld med jeg gider ikke og sidder hjemme hvergang der er fugtig vejer fordi de har astmatisk bronkitis.

Anmeld

9. marts 2012

2721

Fam. Madsen skriver:

Ja jeg tager mine børn med på bibloteket selvom de hoster begge mine børn har astmatisk bronkitis og jeg kan altså ikke holde dem hjemme fordi de hoster.

ja undskyld med jeg gider ikke og sidder hjemme hvergang der er fugtig vejer fordi de har astmatisk bronkitis.

Jeg har ikke lige styr på om det smitter.

Men hvis, syntes jeg på ingen måde det er ok.

Hvis det ikke smitter og dit barn er frisk nok, fair nok.

Anmeld

9. marts 2012

Pige2009

Puslingen skriver:

Som overskriften lyder, tager du dit syge barn med på fx biblioteket, legestue eller andre forum rettet imod børn??

Tænker du over smitte osv?

Jeg er personligt træt af at forældre/bedsteforældre eller hvem der nu er sammen med barnet vælger at tage det med disse steder og udsætte de andre børn for smitte.

I dag, tog jeg Charlie med på biblioteket fordi børneafdelingen siger at han ikke Kan smitte mere, dog er han meget modtagelig for smitte, men kunne mærke på ham han trængte til lidt afveksling og han elsker at gå og hygge på biblioteket.

Men så kommer der en mor og hendes barn og barnet hoster, rigtig rigtig meget holder sig ikke for munden og ja,jeg vælger derfor at gå.

Det irritere mig rigtig meget da jeg oplever det tit,
Ofte får jeg enda at vide at den voksne, at barnet er syg og må derfor ikke komme i pasning men det er jo så kedeligt at gå der hjemme.

Er det bare mig der er sart??

Håber ikke jeg støder nogen

Når Laura er syg, så er hun syg og så bliver vi hjemme. Synes det er synd at slæbe sit syge barn med nogensteder

Anmeld

9. marts 2012

Fam. Madsen

Puslingen skriver:

Jeg har ikke lige styr på om det smitter.

Men hvis, syntes jeg på ingen måde det er ok.

Hvis det ikke smitter og dit barn er frisk nok, fair nok.

Astmatisk bronkitis smitter ikke. 

og derfor kommer de med ud for vi kan ikke holde os inddøres i 6mdr. om året det kan og vil jeg ikke byde mine børn

Anmeld

9. marts 2012

4kløver

Nu kunne du ikke se hvor syg det barn var..
Vis jeg skulle holde mig inde hver gang Xander hoster og var forkølet så kom jeg aldrig ud. Han har så lige haft falsk strubehoste og det bedste mild er at komme ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.