Kom med jeres specielle og anderledes pigenavne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

DitteFisk

MKBP skriver:

Hov, forkert citeret! UPS!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Røverdatter

ano14316 skriver:

Jeg hedder Ronja Birch Ved ikke lige hvad mine fotældre tænkte på, hver for sig er navnene fine, men at hedde begge dele, er lige i overkanten..

hehehe, super fedt at du hedder det Men kan også godt forstå hvis du tænker "hvad skete der lige der" for det er da lidt specielt at du 'på en måde' hedder begge navne fra fortællingen. Jeg synes dog det er nogle smukke navne

Har du det fint med navnet/navnene så?

Anmeld

7. marts 2012

Ansemusen

Jeg har i årevis vist, at jeg skulle have en Anine. Men så kom der en dreng (Thias) i stedet. Så navnet er gemt til en eventuel pige næste gang. Hvis vi havde fået to piger skulle de have heddet: Anine og Mine - love it!

Aviaia (Aviaja), Tusnelda (dog ikke lige et jeg bryder mig om), Alba (men vel ikke sååå specielt længere), Celina...

Anmeld

7. marts 2012

katti24

Ansemusen skriver:

Jeg har i årevis vist, at jeg skulle have en Anine. Men så kom der en dreng (Thias) i stedet. Så navnet er gemt til en eventuel pige næste gang. Hvis vi havde fået to piger skulle de have heddet: Anine og Mine - love it!

Aviaia (Aviaja), Tusnelda (dog ikke lige et jeg bryder mig om), Alba (men vel ikke sååå specielt længere), Celina...

du kan da ikke kalde en pige for "mine", er det godkendt i DK 

Anmeld

7. marts 2012

LISBETH:-)

Jeg elsker navnene makaya, fenya, Villa og Lula

Min egen pige hedder Elina det er heller ikke så "normalt"

Anmeld

7. marts 2012

Rsa

Har selv en Elena - hun har spanske og Peruianske rødder, hvilket hendes navn tager afsæt i.

Kan rigtig godt lide Aviaja, Ivalo og Smilla af grønlandske navne.

Om det er specielle navne, ved jeg ikke, men kan rigtig godt lide:

Iza

Daphne

Cornelia

Leonora

Anmeld

7. marts 2012

L&V

Et tosset med navnene vigga, selma og carmen

Anmeld

7. marts 2012

ano14316

Himmelsmil skriver:

hehehe, super fedt at du hedder det Men kan også godt forstå hvis du tænker "hvad skete der lige der" for det er da lidt specielt at du 'på en måde' hedder begge navne fra fortællingen. Jeg synes dog det er nogle smukke navne

Har du det fint med navnet/navnene så?

jaaa, det er fint.. hehe.. Jeg kan jo ikke rigtig forestille mig at hedde andet, selvom jeg er beriget med rigeligt at navne. synes selv det er lidt voldsomt. Ronja Cæcilie Walther Birch.
Jeg må indrømme at jeg synes det er lidt vammelt at hedde både Ronja og Birch. Derfor tager min kærestes efternavn til den tid, og så får jeg også fjernet cæcilie.

Derfor hedder vores søn også Magnus Stig Walther Lindahl. Stig, da alle mændende i min kærestes familie hedder det til mellemnavn, Walther fordi jeg gerne ville have noget af "mit" og Lindahl til efternavn, så vi forhåbentlig på et tidspunkt kommer til at hedde det samme.
Og så vil han altid få at vide at det er helt OK kun at bruge Magnus Lindahl eller kun et af mellemnavnene eller hvad han har lyst til.

Anmeld

7. marts 2012

ano14316

Månsson skriver:

Et tosset med navnene vigga, selma og carmen

Vigga, får mig til at tænke på noget helt andet.. Men Carmen er bare super sødt.

Selma er også rigtig sødt, synd at det er blevet misbrugt i Lærkevej

Anmeld

7. marts 2012

L&V

ano14316 skriver:

Vigga, får mig til at tænke på noget helt andet.. Men Carmen er bare super sødt.

Selma er også rigtig sødt, synd at det er blevet misbrugt i Lærkevej

Har aldrig set lærkevej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.