Kom med jeres specielle og anderledes pigenavne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

65.710 visninger
100 svar
2 synes godt om
6. marts 2012

projekt-ønskebarn

Hej alle...

Vi har brug for hjælp. Vi venter os en lille pige til sommer. Vi vil gerne give hende et specielt og anderledes navn, men er ikke helt nået frem til noget endeligt endnu, så hvis nogen har ideer, så kom endelig med dem

Af  Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

TeamRocket

Cassandra, det er så pænt og specielt, og alligevel ikke alt for 'mærkeligt'

Anmeld

6. marts 2012

betjenten

projekt-ønskebarn skriver:

Hej alle...

Vi har brug for hjælp. Vi venter os en lille pige til sommer. Vi vil gerne give hende et specielt og anderledes navn, men er ikke helt nået frem til noget endeligt endnu, så hvis nogen har ideer, så kom endelig med dem

Af  Tak 

Vores pige hedder Knirke  Vi havde også Nunu og Vilda, men endte altså med Knirke... Har en dreng der hedder Ibber, men ellers havde Ibi helt sikkert også været et bud

Anmeld

6. marts 2012

TeamRocket

Tinke er også på min liste over fine navne men manden var ikke enig. Kayla og chanell var jeg vild med engang. Og Macedes (li som hende fra 2900)

Hvilken stil er i selv til ?

Anmeld

6. marts 2012

Camillos

Hej alle...

Af  Tak 

yasmin

Anmeld

6. marts 2012

Musen5

Jeg har en Liv (en Benjamin, en Gabriel) og en Leah.

/Mette

Anmeld

6. marts 2012

PerfectIllusion

Gaia og Alpha :-)

Har en datter der hedder Gaia og hvis jeg en dag får en pige mere skal hun hedde Alpha 

Anmeld

6. marts 2012

Clotte

TeamRocket skriver:

Cassandra, det er så pænt og specielt, og alligevel ikke alt for 'mærkeligt'

Enig

Det er vores datter lige blevet døbt

Clotte

Anmeld

6. marts 2012

iris-mor

betjenten skriver:

Vores pige hedder Knirke  Vi havde også Nunu og Vilda, men endte altså med Knirke... Har en dreng der hedder Ibber, men ellers havde Ibi helt sikkert også været et bud

Hvor sjovt. Nogle af de navne vi havde i spil var også Knirke og Ibi.

Et navn moren kunne lide var også Siril

Vores egne piger endte med at hedde Iris og Siri (samme navn stavet forfra og bagfra)

Anmeld

6. marts 2012

Frk Mig

Hej alle...

Af  Tak 

Chilli ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.