Kom med jeres specielle og anderledes pigenavne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

BellaT

Vores pige hedder Malia Lilje. Bruger kun Malia. Hun hed ellers Isabell i lang tid inde i maven. Men så ombestemte far sig. Heldigvis. For hun er og bliver en Malia .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Røverdatter

ano14316 skriver:

jaaa, det er fint.. hehe.. Jeg kan jo ikke rigtig forestille mig at hedde andet, selvom jeg er beriget med rigeligt at navne. synes selv det er lidt voldsomt. Ronja Cæcilie Walther Birch.
Jeg må indrømme at jeg synes det er lidt vammelt at hedde både Ronja og Birch. Derfor tager min kærestes efternavn til den tid, og så får jeg også fjernet cæcilie.

Derfor hedder vores søn også Magnus Stig Walther Lindahl. Stig, da alle mændende i min kærestes familie hedder det til mellemnavn, Walther fordi jeg gerne ville have noget af "mit" og Lindahl til efternavn, så vi forhåbentlig på et tidspunkt kommer til at hedde det samme.
Og så vil han altid få at vide at det er helt OK kun at bruge Magnus Lindahl eller kun et af mellemnavnene eller hvad han har lyst til.

Det lyder meget fint til jeres dreng Og han skal nok finde ud af hvad han synes er 'bedst'

Ja, det må man sige er et langt, vildt navn Jeg kan godt lide dit navn, men kan også godt forstå du vil ændre på det - du skal i hvert fald gøre hvad du synes er bedst for dig.

Min søster på 28 år ændrede sit fornavn for to år siden, og jeg synes det er så fedt at hun har gjort det, da det viser at hun tør gøre sig selv glad frem for at gøre familien glad. Hvis du ved hvad jeg mener Og jeg har allerede vænnet mig til hendes 'nye' navn

Anmeld

7. marts 2012

sandratobias

Nu er det nok ikk så specielt.. Men

Amanda - ligesom min datter.. Vi havde haft snak om

Amy

Hva med Zelina..??  

Håber i finder det rigtige...  

Anmeld

7. marts 2012

isimaven

Mine piger hedder: Silja og Zoe Úa Ellers er jeg også vild med milla, alma, my og chloe

Anmeld

7. marts 2012

densmukkeline

Catalina

Anmeld

8. marts 2012

sannekdp

jeg har også selv gået i klasse med en Nuka engang

Anmeld

8. marts 2012

projekt-ønskebarn

Elsker også silja eller silje men sådan en har vi desværre allerede i familien  

Anmeld

8. marts 2012

Ansemusen

katti24 skriver:

du kan da ikke kalde en pige for "mine", er det godkendt i DK 

Øh ja! Jeg har mødt en pige der hed det. Hun hed Anna Mine.

Jeg synes det er et virkelig sødt navn

Anmeld

8. marts 2012

Ansemusen

katti24 skriver:

du kan da ikke kalde en pige for "mine", er det godkendt i DK 

Man kan også hedde Mina Og Minna. Så det er nu ikke så underligt, synes jeg!

Anmeld

8. marts 2012

Ciss

projekt-ønskebarn skriver:

Hej alle...

Vi har brug for hjælp. Vi venter os en lille pige til sommer. Vi vil gerne give hende et specielt og anderledes navn, men er ikke helt nået frem til noget endeligt endnu, så hvis nogen har ideer, så kom endelig med dem

Af  Tak 

Jeg har ikke læst alle svarene, du har fået, så beklager om jeg bare gentager andres indspil.

Mine favortpigenavne for tiden er

Anora, Ellinor og Iris.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.