ano14316 skriver:
jaaa, det er fint.. hehe.. Jeg kan jo ikke rigtig forestille mig at hedde andet, selvom jeg er beriget med rigeligt at navne. synes selv det er lidt voldsomt. Ronja Cæcilie Walther Birch.
Jeg må indrømme at jeg synes det er lidt vammelt at hedde både Ronja og Birch. Derfor tager min kærestes efternavn til den tid, og så får jeg også fjernet cæcilie.
Derfor hedder vores søn også Magnus Stig Walther Lindahl. Stig, da alle mændende i min kærestes familie hedder det til mellemnavn, Walther fordi jeg gerne ville have noget af "mit" og Lindahl til efternavn, så vi forhåbentlig på et tidspunkt kommer til at hedde det samme.
Og så vil han altid få at vide at det er helt OK kun at bruge Magnus Lindahl eller kun et af mellemnavnene eller hvad han har lyst til.
Det lyder meget fint til jeres dreng
Og han skal nok finde ud af hvad han synes er 'bedst' 
Ja, det må man sige er et langt, vildt navn
Jeg kan godt lide dit navn, men kan også godt forstå du vil ændre på det - du skal i hvert fald gøre hvad du synes er bedst for dig.
Min søster på 28 år ændrede sit fornavn for to år siden, og jeg synes det er så fedt at hun har gjort det, da det viser at hun tør gøre sig selv glad frem for at gøre familien glad. Hvis du ved hvad jeg mener
Og jeg har allerede vænnet mig til hendes 'nye' navn 
Anmeld