Kom med jeres specielle og anderledes pigenavne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Kruse90

Vores kommende datter skal hedde Filucca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Aalexandra

Min datter hedder Iva  .. Det er et kroatisk navn, og hun er opkaldt efter sin farmor

Anmeld

7. marts 2012

maria_wlt

Camillee skriver:

Min mand har har en gammel kollega, hvis datter hedder det, og var hans forslag,  men har faktisk kun hørt navnet der og så læst det fra dig her på Baby   ..... Men det er jo SUPER smukt!

We like  

Anmeld

7. marts 2012

Tina2

Jeg har tre børn med specielle navne, de to er piger og de hedder Filuca og Tamica 

Min dreng hedder Milas 

Anmeld

7. marts 2012

Aagaard

Tone?

Min datter hedder Milja - spicielt men ikke underligt

Anmeld

7. marts 2012

An&Jo

projekt-ønskebarn skriver:

Hej alle...

Vi har brug for hjælp. Vi venter os en lille pige til sommer. Vi vil gerne give hende et specielt og anderledes navn, men er ikke helt nået frem til noget endeligt endnu, så hvis nogen har ideer, så kom endelig med dem

Af  Tak 

Eleonora er både smukt, anderledes og specielt..

Får jeg nogensinde en pige skal hun hedde Agnes Eleonora

Anmeld

7. marts 2012

frk-stoltze

projekt-ønskebarn skriver:

Hej alle...

Vi har brug for hjælp. Vi venter os en lille pige til sommer. Vi vil gerne give hende et specielt og anderledes navn, men er ikke helt nået frem til noget endeligt endnu, så hvis nogen har ideer, så kom endelig med dem

Af  Tak 

Min lillesøster hedder Elaien og har endnu ikk mødt nogen eller hørt om nogen som hedder det samme som hende. Synes det meget unikt og smukt. Der er flere som hedder Elaine men ikke Elaien men den endelse 

Anmeld

7. marts 2012

mrsminimus

Vores datter hedder annabell, men præsten har i hendes bibel skrevet annabella syntes det er to anderledes navne der udover kan  jeg godt lide navnet chili...

Anmeld

7. marts 2012

sannekdp

Hvad med Nuka ?

Anmeld

7. marts 2012

IngenKoPåIsen

sannekdp skriver:

Hvad med Nuka ?

smukkeste navn!  Min søde barndomsveninde hedder det, og jeg synes det er så smukt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.