Kom med jeres specielle og anderledes pigenavne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

projekt-ønskebarn

No worries Anora er fantastisk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

MelikkazMoar

projekt-ønskebarn skriver:

Hej alle...

Vi har brug for hjælp. Vi venter os en lille pige til sommer. Vi vil gerne give hende et specielt og anderledes navn, men er ikke helt nået frem til noget endeligt endnu, så hvis nogen har ideer, så kom endelig med dem

Af  Tak 

Melikka ..

Anmeld

8. marts 2012

Ciss

No worries Anora er fantastisk 

Helt enig!

Anmeld

8. marts 2012

Muffin_girl

ano14316 skriver:

Men fare for at træde nogen over tærene, har jeg lige lidt at sige.
Da jeg gik og overvejet hvilket navn bebsen kunne få, havde jeg også i tankerne, det skal være specielt, der er ikke for mange der skal hedde det, og det måtte UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER være en TOP 10 navn.

Så læste jeg en artikel, kan ikke huske hvor, om hvad der det alle børn aller helst vil - Bare være ligesom alle de andre.
Så i mens vi som forældre før alt hvad vi kan for at vores børn skal være så unikke og specielle som det kan lade sig gøre, ville vores børn bare ønske at de var ligesom alle andre.

Og det satte sig egentlig ret meget fast hos mig, så derefter skulle det bare ikke være et top 10 navn.

Da bebsen så blev født var det ingen tvivl, navnet kom til mig, inden vi var kørt fra fødestuen, vi havde ikke snakket om det før, havde slet ikke overvejet det faktisk.

Hilsen Ronja (røverdatter) Birch (så mit fornavn og efternavn kan være bedsteste venner) mor til skønne, faktastiske, højt elskede, helt sin egen Magnus (nr 5 på navne hitlisten)

Anmeld

9. marts 2012

Pigent

Hej alle...

Vi har brug for hjælp. Vi venter os en lille pige til sommer. Vi vil gerne give hende et specielt og anderledes navn, men er ikke helt nået frem til noget endeligt endnu, så hvis nogen har ideer, så kom endelig med dem

Af  Tak 

Jeg kan godt lide her 

Isabelle (Udtales ligesom Isabel)
Michelle
Sikka
Laurine
Eline
Aya
Augusta
Fransiska
Mynthe
Rebekka
Rasmine
Sigrid
Astrid
Angela
Emmelie
Melanie
Bella

Anmeld

10. marts 2012

projekt-ønskebarn

Sigga er med på listen, jeg elsker det, min mand er ikke helt enig desværre. 

Anmeld

10. marts 2012

Linea

ano14316 skriver:

Men fare for at træde nogen over tærene, har jeg lige lidt at sige.
Da jeg gik og overvejet hvilket navn bebsen kunne få, havde jeg også i tankerne, det skal være specielt, der er ikke for mange der skal hedde det, og det måtte UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER være en TOP 10 navn.

Så læste jeg en artikel, kan ikke huske hvor, om hvad der det alle børn aller helst vil - Bare være ligesom alle de andre.
Så i mens vi som forældre før alt hvad vi kan for at vores børn skal være så unikke og specielle som det kan lade sig gøre, ville vores børn bare ønske at de var ligesom alle andre.

Og det satte sig egentlig ret meget fast hos mig, så derefter skulle det bare ikke være et top 10 navn.

Da bebsen så blev født var det ingen tvivl, navnet kom til mig, inden vi var kørt fra fødestuen, vi havde ikke snakket om det før, havde slet ikke overvejet det faktisk.

Hilsen Ronja (røverdatter) Birch (så mit fornavn og efternavn kan være bedsteste venner) mor til skønne, faktastiske, højt elskede, helt sin egen Magnus (nr 5 på navne hitlisten)

Kan jeg sagtens følge dig i

Anmeld

10. marts 2012

Oliver,Troia&Wictor

kan ikke huske om jeg har svaret, men min datter hedder troia og min bonus datter hedder lucia

Anmeld

10. marts 2012

projekt-ønskebarn

De er også fine, især troia

Anmeld

10. marts 2012

l.kjoeller

Jeg overvejer malina til min lille spire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.