Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
projekt-ønskebarn skriver: Hej alle... Vi har brug for hjælp. Vi venter os en lille pige til sommer. Vi vil gerne give hende et specielt og anderledes navn, men er ikke helt nået frem til noget endeligt endnu, så hvis nogen har ideer, så kom endelig med dem Af Tak
Hej alle...
Vi har brug for hjælp. Vi venter os en lille pige til sommer. Vi vil gerne give hende et specielt og anderledes navn, men er ikke helt nået frem til noget endeligt endnu, så hvis nogen har ideer, så kom endelig med dem
Af Tak
Hvis vi får en pige skal hun højest sansynlig hedde Nora
Lina
Hvis vi engang får en pige, er jeg helt vild med navnet Beathe, dog skal jeg li ha manden med på ideen, han er meget opsat på Astrid, hvilket så ik li er mig
Ellers syntes jeg meget godt om:
- Nethe
- Melissa
- Stinne
- Dagmar
Jeg er helt vild med navnet Elna.... hvis vores lille mini mosler er en pige så vil jeg så gerne havde hun skal hede Elna... men kæresten er vist ikke helt enig...
ellers har jeg disse navne stående:
Athalie/a
Talie/a
Atalia/e
Malucca
Alea
Tilje/a
Trea
Aija
Amali/ameli
Anika
Cilje
Dikte
Elise
Kaya
Lisa
Mynte
Nanja
Natika
Min datter hedder LiviaDem findes der ik så mange af.
projekt-ønskebarn skriver: Ihhh hvor er der mange fine navne, helt sikkert inspireret Tusind tak for hjælpen, vi kigger også lidt på grønlandske navne, da min mand er 1/4 grønlænder TAK
Ihhh hvor er der mange fine navne, helt sikkert inspireret
Tusind tak for hjælpen, vi kigger også lidt på grønlandske navne, da min mand er 1/4 grønlænder
TAK
Der er så mange fine grønlandske navne Hvad med Ivalo, Malia eller Nivi?
helt sikkert MERLE.... det hedder vores lille pige...
hvis den lille i maven var en pige skulle hun hedde Mynthe
vores store pige hedder Anastazia, osse et rigtig sødt navn...
Ihhh hvor er der bare mange fine navne imellem. Tusind tak for alle jeres ideer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128