Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi har en Aprilla men behøves i ikke tage
hvis vi får en pige mere.. skal hun enten hedde penelope, phillippa eller Madelina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis vi en dag får en pige til, tænker vi på disse navne: Amelia, Jeanin eller Mila
Ihhh hvor er der mange fine navne, helt sikkert inspireret
Tusind tak for hjælpen, vi kigger også lidt på grønlandske navne, da min mand er 1/4 grønlænder
TAK
Hvad med Ziva eller Raija ?
projekt-ønskebarn skriver: Hej alle... Vi har brug for hjælp. Vi venter os en lille pige til sommer. Vi vil gerne give hende et specielt og anderledes navn, men er ikke helt nået frem til noget endeligt endnu, så hvis nogen har ideer, så kom endelig med dem Af Tak
Hej alle...
Vi har brug for hjælp. Vi venter os en lille pige til sommer. Vi vil gerne give hende et specielt og anderledes navn, men er ikke helt nået frem til noget endeligt endnu, så hvis nogen har ideer, så kom endelig med dem
Af Tak
Vores datter hedder Nicoline Mynte, så hun har både el nogenlunde alm navn = Nicoline også lidt ekstra nemlig Mynte
Hvis vi får en pige på et tidspunkt, så skal hun hedder Felicia eller Malika/Melika :-) men er super glad for navnet Felicia :-)
Tinke
Silke
Lotus
Vi har dog ikke en pige og regner heller ikke med at skulle have flere børn. Men skulle det ske, så bliver det et af de tre
Vibeke
Jeg er helt vild med navnet Ronja, og hvis min dreng var en pige skulle han have heddet Ronja. Men nu hedder han så Birk Jeg er vild med Ronja Røverdatter historien, men det var nu ikke derfor han kom til at hedde Birk - det var fordi jeg passede en sød dreng i en vuggestue som hed det
Eller kan jeg også godt lide navnene Lotus og Sol Smilla og Kamma er også sødt
Mynthe, mackenzie, phillipha, frederikke, zina,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128