Kom med jeres specielle og anderledes pigenavne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Maja88

vi har en Aprilla men behøves i ikke tage

hvis vi får en pige mere.. skal hun enten hedde penelope, phillippa eller Madelina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

A&F

Hvis vi en dag får en pige til, tænker vi på disse navne: Amelia, Jeanin eller Mila

Anmeld

6. marts 2012

projekt-ønskebarn

Ihhh hvor er der mange fine navne, helt sikkert inspireret

Tusind tak for hjælpen, vi kigger også lidt på grønlandske navne, da min mand er 1/4 grønlænder

TAK 

Anmeld

6. marts 2012

Silas&Mille

Hvad med Ziva eller Raija ?

Anmeld

6. marts 2012

Mille83

projekt-ønskebarn skriver:

Hej alle...

Vi har brug for hjælp. Vi venter os en lille pige til sommer. Vi vil gerne give hende et specielt og anderledes navn, men er ikke helt nået frem til noget endeligt endnu, så hvis nogen har ideer, så kom endelig med dem

Af  Tak 

Vores datter hedder Nicoline Mynte, så hun har både el nogenlunde alm navn = Nicoline også lidt ekstra nemlig Mynte 

Anmeld

6. marts 2012

GønskE

Hej alle...

Vi har brug for hjælp. Vi venter os en lille pige til sommer. Vi vil gerne give hende et specielt og anderledes navn, men er ikke helt nået frem til noget endeligt endnu, så hvis nogen har ideer, så kom endelig med dem

Af  Tak 

Hvis vi får en pige på et tidspunkt, så skal hun hedder Felicia eller Malika/Melika :-) men er super glad for navnet Felicia :-)

Anmeld

6. marts 2012

MortilElias2010

Tinke

Silke

Lotus 

Vi har dog ikke en pige og regner heller ikke med at skulle have flere børn. Men skulle det ske, så bliver det et af de tre 

Anmeld

6. marts 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Hej alle...

Af  Tak 

Vibeke

Anmeld

6. marts 2012

Røverdatter

Jeg er helt vild med navnet Ronja, og hvis min dreng var en pige skulle han have heddet Ronja. Men nu hedder han så Birk Jeg er vild med Ronja Røverdatter historien, men det var nu ikke derfor han kom til at hedde Birk - det var fordi jeg passede en sød dreng i en vuggestue som hed det  

Eller kan jeg også godt lide navnene Lotus og Sol  Smilla og Kamma er også sødt

Anmeld

6. marts 2012

ESV

Mynthe, mackenzie, phillipha, frederikke, zina, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.