Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: Jo den brune kjole desværre...Men alt det andet er der endnu, skal vi sige 180 inkl ?
Jo den brune kjole desværre...Men alt det andet er der endnu, skal vi sige 180 inkl ?
Nårh, ja.. Det' da rigtigt.Jamen, det siger vi!Sender dig en pb med det samme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Billemyre skriver: Nårh, ja.. Det' da rigtigt.Jamen, det siger vi!Sender dig en pb med det samme
Super
pris samlet
Lou87 skriver: Det hele er en L eller 42.. og synes det svarer fint nok til str det hele. Den grå kjole med bælte er dog ret tætsiddende med med giveligt stof. Og er måske solgt, men hvis ikke hun vender tilbage her i aften får du den hvis du er interesseret Det andet er pt stadig ikke solgt endnu...Kom gerne med et bud - men tænker med kjole ca 150 inkl og 120 uden. Sweateren er lidt tung og sende.
Det hele er en L eller 42.. og synes det svarer fint nok til str det hele.
Den grå kjole med bælte er dog ret tætsiddende med med giveligt stof. Og er måske solgt, men hvis ikke hun vender tilbage her i aften får du den hvis du er interesseret Det andet er pt stadig ikke solgt endnu...Kom gerne med et bud - men tænker med kjole ca 150 inkl og 120 uden. Sweateren er lidt tung og sende.
jeg vil godt give 150 for det skriver du en pb med konto nr?
helle85 skriver: jeg vil godt give 150 for det skriver du en pb med konto nr?
Hej den grå er solgt desværre.. så sender dig en pb på 120 kr for det andet
Trinse skriver: Jeg vil gerne købe den sorte lædervest for 50 kr. Den med orange mønster indeni. Jeg er ret ny i det her, sender du en pb?
Jeg vil gerne købe den sorte lædervest for 50 kr. Den med orange mønster indeni. Jeg er ret ny i det her, sender du en pb?
Hej igen - den er desværre røget i svinget nu
lisesp83 skriver: pris samlet
100 inkl.buksen er aldrig været brugt, og det andet er brugt max 5 gange hver
Lille fe skriver: Jeg kan altså også godt vente til i morgen med svar, hvis hun nu ikke lige kommer på her til aften. (ved ikke lige hvornår hun skrev) Men altså om ikke andet så snupper jeg den ene og den anden hvis hun ikke vil ha den....
Jeg kan altså også godt vente til i morgen med svar, hvis hun nu ikke lige kommer på her til aften. (ved ikke lige hvornår hun skrev)
Men altså om ikke andet så snupper jeg den ene og den anden hvis hun ikke vil ha den....
den hvide ser ud til og være solgt nu..
den anden med sommerfuglen kan vi sige 30 inkl for hvis du stadig vil ha den ?? så bare send en PB med adr.
hurtigt svar da der er en anden interesseret og holder ikk for længe på det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128