Xl (42): billigt tøj til moar :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. marts 2012

Lou87

Billemyre skriver:

Nu vil jeg gå i seng, men jeg vil gerne smide et bud på alt det, jeg har sat billeder af ind.. Og naturligvis også inkl. de to kjoler, hvis nu de alligevel er til salg.
(Er nemlig super ærgerlig over at jeg lige var væk en halv time, så jeg vist ikke nåede at få sagt 'helle for'!)

500 kr...?

Jeg kigger her på tråden igen imorgen tidlig og kan så først komme ind igen imorgen aften, men er meget interesseret i det hele!

Hej har en pr sms der er interesseret i nogle af tingene, så fordi du ikk var hurtig nok i går lader jeg dig li vinde lidt tid, det er dit indtil kl 21 Men ellers er jeg nødt til og sælge til anden side da jeg helst bare vil af med det.. det står og fylder pladsen for nyt tøj jo hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Klumpe-dumpe

Lou87 skriver:

De svarer begge til en L...
den med sommerfuglen er dog mere oversize agtig hvor den anden er mere alm t shirt med lidt løs effekt.

Afventer svar på den ene, men hvis ikk hun vil ha den i aften, er den din.. Og hvis det er begge trøjer kan vi sige 50 inkl

Super duper, giv mig en melding, når du ved besked. Hvis den ene er solgt så snupper jeg den anden, men afventer lige om jeg kan snuppe dem begge

Anmeld

6. marts 2012

Lou87

Lille fe skriver:

Super duper, giv mig en melding, når du ved besked. Hvis den ene er solgt så snupper jeg den anden, men afventer lige om jeg kan snuppe dem begge

Har lige rettet teksten til jeg kører først til mølle..
men for hun li får en chance får hun til kl 21 så skriver en PB til dig der hvis ikk hun har skrevet.

Anmeld

6. marts 2012

lisesp83

35  36  37  39 Pris samlet?

Anmeld

6. marts 2012

Klumpe-dumpe

Lou87 skriver:

Har lige rettet teksten til jeg kører først til mølle..
men for hun li får en chance får hun til kl 21 så skriver en PB til dig der hvis ikk hun har skrevet.

Jeg kan altså også godt vente til i morgen med svar, hvis hun nu ikke lige kommer på her til aften. (ved ikke lige hvornår hun skrev)

Men altså om ikke andet så snupper jeg den ene og den anden hvis hun ikke vil ha den....

Anmeld

6. marts 2012

Lou87

Lille fe skriver:

Jeg kan altså også godt vente til i morgen med svar, hvis hun nu ikke lige kommer på her til aften. (ved ikke lige hvornår hun skrev)

Men altså om ikke andet så snupper jeg den ene og den anden hvis hun ikke vil ha den....

Oki

Anmeld

6. marts 2012

Lou87

lisesp83 skriver:

35  36  37  39 Pris samlet?

Vil du ikk være sød og kopiere billederne ind i stedet så der ikk er nogle misforståelser ?? så du sød

Anmeld

6. marts 2012

Lou87

BILLEDER OPDATERET!!
så hvis du har spurgt på noget du er i tvivl om det ER solgt, så kig.... hvis det er væk = Solgt

FØRST TIL MØLLE PRINCIP!! Kom frisk

Anmeld

6. marts 2012

Billemyre

Lou87 skriver:

Hej har en pr sms der er interesseret i nogle af tingene, så fordi du ikk var hurtig nok i går lader jeg dig li vinde lidt tid, det er dit indtil kl 21 Men ellers er jeg nødt til og sælge til anden side da jeg helst bare vil af med det.. det står og fylder pladsen for nyt tøj jo hihi

Pyyh, er endelig kommet hjem!!
Hehe, tak for din 'laden-mig-vente'  Nu er den jo så desværre blevet over 21, men jeg kan se på billederne at det vist endnu ikke er solgt..?

I så fald tager jeg med kys hånd imod dit bud!

Anmeld

6. marts 2012

Lou87

Billemyre skriver:

Pyyh, er endelig kommet hjem!!
Hehe, tak for din 'laden-mig-vente'  Nu er den jo så desværre blevet over 21, men jeg kan se på billederne at det vist endnu ikke er solgt..?

I så fald tager jeg med kys hånd imod dit bud!

Jo den brune kjole desværre...
Men alt det andet er der endnu, skal vi sige 180 inkl ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.