Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Hva størrelse/længde er de første bukser ?
Hva størrelse/længde er de første bukser ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: HejDe svarer til en str 44 og 32 ben længde
HejDe svarer til en str 44 og 32 ben længde
Svarer til? Hva størrelse er de rigtigt ? Er de fra HM?
AalborgPigen skriver: Svarer til? Hva størrelse er de rigtigt ? Er de fra HM?
Lou87 skriver: 33/32 de er fra New yorker
33/32 de er fra New yorker
Okay.. Så er de for store..Ellers tak
AalborgPigen skriver: Okay.. Så er de for store..Ellers tak
OPPPSEDASSE SE OGSÅ MINE ANDRE ANNONCER MED PIGE MÆRKETØJ STR 68-74 OG SKO....Gå også ind på facebook under Lous Sale : ) smiley uden mellemrum, der er flere ting!
OP
Lou87 skriver: Hej..Har sorteret ud og det sælges billigt.Gider ikk skrive til hver enkel, da jeg også skal til tøj bazar sidst i marts Men har noget interesse skriver jeg gerne hva mærke, str osv.Men alt har ingen huller eller pletter.. Noget er som nyt og noget stadig med mærke. Alle toppe ca str M-L - Alle bukser ca str 42-44.Der er mærker som vero moda, second female, blend she, H&M, bjørkvin, føtex og bilka. Og nogle enkelte andre - feks en nederdel fra england... BUDPRISER modtages - jo mere du køber, desto billigere < OBS!! BILLEDER SLETTES EFTERHÅNDEN DET ER SOLGT!!OG JEG ER NØDT TIL AT KØRE FØRST TIL MØLLE PRINCIPPET DA JEG BARE GERNE VIL AF MED DET, SÅ SELVOM FLERE SPØRG PÅ DET SAMME, SÅ ER DEN DER SIGER: JEG VIL GERNE KØBE DET FØRST, VINDEREN _______________________________________ Billede med 2 rullekravesweater: grå er solgt!!
Hej..Har sorteret ud og det sælges billigt.Gider ikk skrive til hver enkel, da jeg også skal til tøj bazar sidst i marts Men har noget interesse skriver jeg gerne hva mærke, str osv.Men alt har ingen huller eller pletter.. Noget er som nyt og noget stadig med mærke. Alle toppe ca str M-L - Alle bukser ca str 42-44.Der er mærker som vero moda, second female, blend she, H&M, bjørkvin, føtex og bilka. Og nogle enkelte andre - feks en nederdel fra england...
BUDPRISER modtages - jo mere du køber, desto billigere <
OBS!! BILLEDER SLETTES EFTERHÅNDEN DET ER SOLGT!!OG JEG ER NØDT TIL AT KØRE FØRST TIL MØLLE PRINCIPPET DA JEG BARE GERNE VIL AF MED DET, SÅ SELVOM FLERE SPØRG PÅ DET SAMME, SÅ ER DEN DER SIGER: JEG VIL GERNE KØBE DET FØRST, VINDEREN _______________________________________
Billede med 2 rullekravesweater: grå er solgt!!
hej hvad str er den her?
Frøken Christiansen skriver: hej hvad str er den her?
Hej - det er en L..Men synes den spænder fra M - Xl da der er elastik i rygstykket.
Lou87 skriver: Hej - det er en L..Men synes den spænder fra M - Xl da der er elastik i rygstykket.
ok hvad skal du have for den?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128