Xl (42): billigt tøj til moar :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. marts 2012

Steph_Laurits

Lou87 skriver:

Hehe jamen det jo det du skal give mig altså et starts bud Men hmm... 100 inkl ? Blonde kjolen aldrig brugt, den anden 1 gang og toppen nogle gange.

Det kan vi godt sige :-)

Sender du en PB med oplysninger?

Vi er enige om det er disse 3:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Trinse

Den sorte vest hvad størrelse er det og hvad vil du have for den? Knus Trine.

Anmeld

5. marts 2012

Lou87

morethanperfect skriver:

Hvad str. er dette ?
Og pris ? 

Kjolerne er svarende til L.. Den lyserøde med knapper sidder kun stramt på bryst stykket men der er elastik på ryggen. Det samme med den brune den er elastiks i det hele altså understoffet. Den brune nederdel er meget strechy da det er en elastik i taljen så svarer til både L og xl. Den sarte lyserøde nederdel er lidt højtaljet og en 42 så tight i det - men man ka jo evt bare trække den længere op så er man jo smallere. Grå bolero cardigan str m men svarer fra small til large da den er løst siddende. Bjørkvin er xl - de er jo tæt siddende.. Så mere en L. Håber det hjalp lidt - bare kom med et bud .. Sælger billigt nu du tager meget så sparer jeg Porto

Anmeld

5. marts 2012

Lou87

StephanieJ skriver:

Det kan vi godt sige :-)

Sender du en PB med oplysninger?

Vi er enige om det er disse 3:

Jeps disse tre jeg sender pb

Anmeld

5. marts 2012

morethanperfect

Lou87 skriver:

Kjolerne er svarende til L.. Den lyserøde med knapper sidder kun stramt på bryst stykket men der er elastik på ryggen. Det samme med den brune den er elastiks i det hele altså understoffet. Den brune nederdel er meget strechy da det er en elastik i taljen så svarer til både L og xl. Den sarte lyserøde nederdel er lidt højtaljet og en 42 så tight i det - men man ka jo evt bare trække den længere op så er man jo smallere. Grå bolero cardigan str m men svarer fra small til large da den er løst siddende. Bjørkvin er xl - de er jo tæt siddende.. Så mere en L. Håber det hjalp lidt - bare kom med et bud .. Sælger billigt nu du tager meget så sparer jeg Porto

Øv .. Havde håbet på medium
Så blir det desværre for stort ..  

Anmeld

5. marts 2012

Steph_Laurits

Lou87 skriver:

Jeps disse tre jeg sender pb

Anmeld

5. marts 2012

Lou87

Trinse skriver:

Den sorte vest hvad størrelse er det og hvad vil du have for den? Knus Trine.

Den er en L men vil sige at hvis man vil ha lukket den hægte der sidder i skal man ikk bruge meget mere end B i bh ca. Jeg bruger b-c og sys den var pænest åben blot til Info hvis ikk du ka se det er det læder (hvis altså det er den i midten med farvet inderstof)Kom med et bud - jo mere du køber jo billigere da jeg sparer Porto.

Anmeld

5. marts 2012

Lou87

morethanperfect skriver:

Øv .. Havde håbet på medium
Så blir det desværre for stort ..  

Vil sige jeg er en M-L i bluser/toppe. Bruger kun en B-C skål. Så alt efter din barm str tror jeg sagtens du ka bruge det.. Det har måske siddet en anelse strammer på mig hehe. Men det self op til dig

Anmeld

5. marts 2012

Billemyre

Lou87 skriver:

Hej - mange tak , sys også de er lækre .. Har bare for meget og det fylder griner. Kan jeg få dig til og gøre som hende nedenunder har gjort ? Altså kopiere billederne ind ?? Det er mere så jeg ikk skal side og tælle hvert billede ned og så vi ikk misforstår hinanden det ville være dejligt.

Jo da!
Her er de ting, jeg er interesserede i...
Kan næsten regne ud at den sorte/pink kjole og den gennemsigtige ditto er røget - ÆV 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2012

Trinse

Jeg er kun interesseret i den sorte lædervest. Kan du ikke komme med en pris, aner jo ikke hvad nypris har været?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.