Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SpunkenJo skriver: Er lige blevet indlagt med min mindstemand, så jeg kan ikke lige overskue at tage stilling til tøjet....Jeg vender tilbage hvis det er - tak for hurtigt svar.
Er lige blevet indlagt med min mindstemand, så jeg kan ikke lige overskue at tage stilling til tøjet....Jeg vender tilbage hvis det er - tak for hurtigt svar.
Helt ok - forstår jeg godt.
Rigtig god bedring med ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: 15 kr - nu hvor jeg ka sende sammen med det andet ... Dine penge er også gået ind i dag. Så hvis jeg skal sende den med, så bare skynd dig og sig det.. så kan du bare overføre pengene, stoler på de nok skal komme
15 kr - nu hvor jeg ka sende sammen med det andet ... Dine penge er også gået ind i dag. Så hvis jeg skal sende den med, så bare skynd dig og sig det.. så kan du bare overføre pengene, stoler på de nok skal komme
Lige kommet hjem fra job derfor mit sene svar.
Du må gerne sende den med
Overfører nu
StephanieJ skriver: Lige kommet hjem fra job derfor mit sene svar. Du må gerne sende den med Overfører nu
Jeg forudså dine tanker - den er sendt med Så kommer nok i morgen.Jep du overfører bare
Lou87 skriver: Jeg forudså dine tanker - den er sendt med Så kommer nok i morgen.Jep du overfører bare
HAHA, god stil
Fedt fedt, glæder jeg mig til
De er også overført.
StephanieJ skriver: HAHA, god stil Fedt fedt, glæder jeg mig til De er også overført.
Lou87 skriver: De er også allerede gået ind i dag
De er også allerede gået ind i dag
Perfekt. Og tror det er pakken fra dig der er kommet - der lå ihvert fald en pakke seddel i postkassen med afsender "?" - Hahahah!
Men kan først hente den mandag
StephanieJ skriver: Perfekt. Og tror det er pakken fra dig der er kommet - der lå ihvert fald en pakke seddel i postkassen med afsender "?" - Hahahah! Men kan først hente den mandag
Lou87 skriver: Hehe ja det er det højst tænkeligt - glemte afsender ja.. Ups
Hehe ja det er det højst tænkeligt - glemte afsender ja.. Ups
Det var tøjet fra dig. Tak for handlen
StephanieJ skriver: Det var tøjet fra dig. Tak for handlen
Lou87 skriver: Hej..Har sorteret ud og det sælges billigt.Gider ikk skrive til hver enkel, da jeg også skal til tøj bazar sidst i marts Men har noget interesse skriver jeg gerne hva mærke, str osv.Men alt har ingen huller eller pletter.. Noget er som nyt og noget stadig med mærke. Alle toppe ca str M-L - Alle bukser ca str 42-44.Der er mærker som vero moda, second female, blend she, H&M, bjørkvin, føtex og bilka. Og nogle enkelte andre - feks en nederdel fra england... BUDPRISER modtages - jo mere du køber, desto billigere < OBS!! BILLEDER SLETTES EFTERHÅNDEN DET ER SOLGT!!OG JEG ER NØDT TIL AT KØRE FØRST TIL MØLLE PRINCIPPET DA JEG BARE GERNE VIL AF MED DET, SÅ SELVOM FLERE SPØRG PÅ DET SAMME, SÅ ER DEN DER SIGER: JEG VIL GERNE KØBE DET FØRST, VINDEREN _______________________________________ Billede med 2 rullekravesweater: grå er solgt!!
Hej..Har sorteret ud og det sælges billigt.Gider ikk skrive til hver enkel, da jeg også skal til tøj bazar sidst i marts Men har noget interesse skriver jeg gerne hva mærke, str osv.Men alt har ingen huller eller pletter.. Noget er som nyt og noget stadig med mærke. Alle toppe ca str M-L - Alle bukser ca str 42-44.Der er mærker som vero moda, second female, blend she, H&M, bjørkvin, føtex og bilka. Og nogle enkelte andre - feks en nederdel fra england...
BUDPRISER modtages - jo mere du køber, desto billigere <
OBS!! BILLEDER SLETTES EFTERHÅNDEN DET ER SOLGT!!OG JEG ER NØDT TIL AT KØRE FØRST TIL MØLLE PRINCIPPET DA JEG BARE GERNE VIL AF MED DET, SÅ SELVOM FLERE SPØRG PÅ DET SAMME, SÅ ER DEN DER SIGER: JEG VIL GERNE KØBE DET FØRST, VINDEREN _______________________________________
Billede med 2 rullekravesweater: grå er solgt!!
Hva størrelse/længde er de første bukser ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128